Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кратка теория и практика на дигиталния маркетинг през 2015 г.
Може да се каже, че разликата между маркетинга днес и този преди 10 и 20 години е толкова голяма, колкото между него и, да кажем, 1900 г. Наистина е огромна.
Виждаме: Дигиталните медии завинаги и напълно промениха начина, по който марките си взаимодействат с потребителите. Социалните медии, смартфоните и таблетите водят път към нови инструменти, с които бизнесът може да достига до огромни групи от хора незабавно и по-таргетирано от всякога. Нещо, което той не си е представял преди 20 години.
Милиарди хора са в мрежата всеки ден. В Азия например 45% от населението е онлайн ежедневно. Свързването с тези милиарди потенциални клиенти е амбиция на глобалните брандове в последните години. Малкият бизнес също се стреми да достига места на стотици хиляди километри и да се търгува там – защо не, ако това му носи приходи?!
Ако сте маркетинг специалист и собственик на какъвто и да е по размер бизнес дойде при вас и ви запита как може чрез дигитален маркетинг да си помогне, ето няколко предложения за отговор:
- Бизнесът трябва да разбере точно какви данни са в наличност да достигнат до него. След това може да използва тези от тях, които се отнасят в най-висока степен до него. Има много източници на такава информация. През следващата година ще бъдат ефективни сайтовете с оценка на продукти и услуги от потребители, купуването на статистика онлайн, емейл транзакциите, проучванията за потребителско обслужване. Няма липса на информация, с която марката може да достигне своя пазар.
- Изграждането на доверие в клиентите е по-решаващо от всякога. Много от най-големите и най-добри компании в света назначиха специализирани екипи, които работят по задържане на връзката с клиентите, а не по придобиване на нови клиенти. Маркетингът определено се промени, но фактът, че е много по-скъпо да се сдобиваш с нови клиенти отколкото да задържиш съществуващите, остава все така валиден.
- Да разполагаш с няколко медийни канала и да ги пригаждаш към различните сегменти на пазара може да ти помогне да си създадеш афинитет към бранда и да увеличиш многократно разговорите за продажби. Персонализираното уеб съдържание е невероятно важно за успеха на съвременния бизнес – повече и повече потребители очакват марките да се грижат за тях на по-лично ниво.
От Mobile Storm - блог за дигитален маркетинг
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.