Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг за едно ново поколение майки
Демографски явления в редица икономики на различни континенти, като спад на раждаемостта и отлагане на първото раждане за след 30-те накараха маркетинга се ориентира към послания и стратегии, подходящи за едно ново поколение майки. По-различно се маркетира вече пред жените, които имат първо дете, в сравнение с предишни години, коментира Лаура Ентис в списание Entrepreneur.
Специално в Щатите, където тя работи и живее, ситуацията изглежда подобно на тази в много други общества - първото раждане се измества във все по-късна възраст. Ако през 70-те години на миналия век средната възраст, на която жените са ставали майки е била 21 години, през 2014 г. е имало 3% ръст на ражданията от жени между 30 и 39-годишна възраст и 2% - от 40 до 44 години.
В съвременните държави това са друг тип майки, друг тип личности, често с по-високи доходи, готови да платят по-скъпо за стоки и услуги за децата си.
Спред Бони Улман - комуникационен директор в Trillion-Dollar Moms, успешният маркетинг пред тази аудитория съдържа изтъкване на майчинското чувство, примесено с доза чувство за хумор и подчертаване на факта, че майките имат живот и извън този на отглеждането на детето. Марките осъзнават, че за жените след 30 и 40-годишна възраст да си майка е много важна роля, но това не е единственото парченце от идентичността.
Рекламите, които не се справят добре пред тази публика, са тези които изобразяват някаква изкуствена перфектност в живота. Например семейство, в което всички са супер щастливи и няма едно петънце на пода.
За добър пример се сочи реклама на American Express (можете да я видите след текста), с участието на Тина Фей - публично известна в Америка като писател, актриса, водещ, но в съвсем достъпен образ на родител с малко дете във видеото.
Друга работеща реклама, насочена към тази публика, е на Campbell. В нея се вижда как майка пазарува с децата си и минавайки през магазина купува и бутилка хубаво червено вино, преди да се прибере у дома, разказва Улман. Като цяло, майките са по-малко идеализирани спрямо предишните две десетилетия в рекламата. Реалността продава.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.