Маркетингът се готви за най-младите

Маркетингът се готви за най-младите

Крачка назад, поколение Y (millennials)! Нова таргет група завзема вниманието на маркетинга - т.нар. centennials. Тя ще бъде следващото модерно нещо.

Кой е в нея?

Хората, които днес са на възраст от 0 до 18 години, разказва Business Insider. Смята се, че те ще бъдат по-младата, дори подобрена версия на Y лицата. За тях се разшумя след като Snapchat, британският вестник "Дейли Мейл" и най-голямата рекламна компания в света WPP обединиха сили, за да създадат нова рекламна агенция. Агенцията се казва Truffle Pig. 

Чрез нея партньорите ще работят за създаването на рекламно съдържание, което естествено се вписва в медийния поток на платформите онлайн (native advertising или content marketing). С други думи, ще прави реклами, които изглеждат като обикновени новини, статии, обновления на статуси в мрежата. Целевата аудитория за тези реклами ще бъде тази на приложението Snapchat, което е много модерно сред най-малките и вече има аудитория от над 100 милиона потребители ежедневно. Идеята е да се създаде реклама, която естествено се вписва в потока на Snapchat. 

Съобщавайки за партньорството, Мартин Соръл - главният изпълнителен директор на WPP, не говори за поколението Y. Той коментира най-младата публика. "Ако разгледате данните, които нашата група е произвела за медийните навици на т.нар, centennials, ще видите, че отношението им към Snapchat е подчертано различно от това към Facebook, което изглежда индикация за съществени промени", посочи той. 

"Facebook е най-голямата държава на планетата (по отношение на брой регистрирани), но може би най-младите не искат това. Те искат унищожение на съобщенията в стил "Мисията невъзможна" (както е в Snapchat). Искат да държат нещата настрани от очите на определени връстници, семейството. Каквато и да е причината, те са различни. Следователно са променливи. И има причини да считаме, че държат да са неуловими. Ще има полза, ако си включен към тях", смята Соръл. 

Разбира се, поколението Y остава водещо за рекламодателите, но вече започва пренасочване на вниманието към още по-свежите лица, които някой ден ще управляват света. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ