Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетингът се готви за най-младите
Крачка назад, поколение Y (millennials)! Нова таргет група завзема вниманието на маркетинга - т.нар. centennials. Тя ще бъде следващото модерно нещо.
Кой е в нея?
Хората, които днес са на възраст от 0 до 18 години, разказва Business Insider. Смята се, че те ще бъдат по-младата, дори подобрена версия на Y лицата. За тях се разшумя след като Snapchat, британският вестник "Дейли Мейл" и най-голямата рекламна компания в света WPP обединиха сили, за да създадат нова рекламна агенция. Агенцията се казва Truffle Pig.
Чрез нея партньорите ще работят за създаването на рекламно съдържание, което естествено се вписва в медийния поток на платформите онлайн (native advertising или content marketing). С други думи, ще прави реклами, които изглеждат като обикновени новини, статии, обновления на статуси в мрежата. Целевата аудитория за тези реклами ще бъде тази на приложението Snapchat, което е много модерно сред най-малките и вече има аудитория от над 100 милиона потребители ежедневно. Идеята е да се създаде реклама, която естествено се вписва в потока на Snapchat.
Съобщавайки за партньорството, Мартин Соръл - главният изпълнителен директор на WPP, не говори за поколението Y. Той коментира най-младата публика. "Ако разгледате данните, които нашата група е произвела за медийните навици на т.нар, centennials, ще видите, че отношението им към Snapchat е подчертано различно от това към Facebook, което изглежда индикация за съществени промени", посочи той.
"Facebook е най-голямата държава на планетата (по отношение на брой регистрирани), но може би най-младите не искат това. Те искат унищожение на съобщенията в стил "Мисията невъзможна" (както е в Snapchat). Искат да държат нещата настрани от очите на определени връстници, семейството. Каквато и да е причината, те са различни. Следователно са променливи. И има причини да считаме, че държат да са неуловими. Ще има полза, ако си включен към тях", смята Соръл.
Разбира се, поколението Y остава водещо за рекламодателите, но вече започва пренасочване на вниманието към още по-свежите лица, които някой ден ще управляват света.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.