Мексико забранява рекламата на висококалорична храна

Мексико забранява рекламата на висококалорична храна

Над 40% от рекламите на безалкохолни напитки, сладкарски и шоколадови изделия ще изчезнат от телевизионния ефир на Мексико. Страната предприема нова регулация на маркетинг съдържанието в рамките на кампанията й за борба с наднорменото тегло на населението.

Рекламите на такива стоки са забранени за излъчване в националния ефир и по кабелните телевизии в Мексико между 14:30 и 19:30 ч. от понеделник до петък и от 7:30 до 19:30 през уикндите, съобщава Би Би Си. Забраната ще е валидна и за кината.

70% от възрастните в Мексико и над 30% от децата са с наднормено тегло, според официални данни на правителството. От 2015 г. властите задължават производителите да обозначават върху опаковките на продуктите им съдържанието на захар и мазнини.

В Мексико е най-висока заболеваемостта от диабет спрямо всичките 34 членки на Организацията за икономическо сътрудничество и развитие (ОИСР). Освен това мексиканците пият най-много безалкохолни напитки спрямо всички други нации – 163 литра на човек годишно. Здравни експерти пресмятат, че проблемите с наднорменото тегло на нацията ще струват на мексиканското здравеопазване 11,7 млрд. долара до 2017 г. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Тази нощ преминаваме към зимно часово време
Тръмп: Китай може да помогне на САЩ в отношенията с Русия
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Започва плановият годишен ремонт на шести блок на АЕЦ "Козлодуй"
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Как успешните лидери се изправят на крака след провал