Мексико забранява рекламата на висококалорична храна

Мексико забранява рекламата на висококалорична храна

Над 40% от рекламите на безалкохолни напитки, сладкарски и шоколадови изделия ще изчезнат от телевизионния ефир на Мексико. Страната предприема нова регулация на маркетинг съдържанието в рамките на кампанията й за борба с наднорменото тегло на населението.

Рекламите на такива стоки са забранени за излъчване в националния ефир и по кабелните телевизии в Мексико между 14:30 и 19:30 ч. от понеделник до петък и от 7:30 до 19:30 през уикндите, съобщава Би Би Си. Забраната ще е валидна и за кината.

70% от възрастните в Мексико и над 30% от децата са с наднормено тегло, според официални данни на правителството. От 2015 г. властите задължават производителите да обозначават върху опаковките на продуктите им съдържанието на захар и мазнини.

В Мексико е най-висока заболеваемостта от диабет спрямо всичките 34 членки на Организацията за икономическо сътрудничество и развитие (ОИСР). Освен това мексиканците пият най-много безалкохолни напитки спрямо всички други нации – 163 литра на човек годишно. Здравни експерти пресмятат, че проблемите с наднорменото тегло на нацията ще струват на мексиканското здравеопазване 11,7 млрд. долара до 2017 г. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Пеевски се присъедини към призива на президента да се изнесат всички данни как са проведени изборите
Стартъп компания, основана от българи, сред ТОП 20 на престижния конкурс TechCrunch Disrupt
Президентът Радев: Обявяването на официалните резултати от изборите буди въпроси за честността на вота
Ройтерс: Пекин спира автомобилните инвестиции в страните от ЕС, подкрепили митата за електромобилите
Тръмп се качи на боклукчийски камион в опит да се възползва от гафа на Байдън
Асоциацията на банките: Половината от спестяванията на българите са до 1000 лева
Денков: По предварителен анализ на ПП-ДБ очакванията за купен вот са от порядъка на 10%
На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес