Миранда Кер е новото лице на Mango

Миранда Кер е новото лице на Mango

Топ моделът на Victoria's Secret Миранда Кер е новото рекламно лице на Mango. Тя ще замени легендарната Кейт Мос, информира Business Insider. Наблюдатели коментират, че ходът е печеливш за испанската марк, която продължава традицията да замества в кампаниите си една влиятелна звезда с друга. Преди години Мос зае мястото на Исабели Фонтана.

Това е и печеливш ход за Миранда Кер, която добавя още една уважавана модна компания в списъка на фирмите, с които е работила. Тя е известна най-вече с участието си в шоуто на Victoria's Secret и като съпруга на актьора Орландо Блум. Първата й изява ще бъде в кампанията за пролетната колекция на Mango.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Услугите на "Гугъл" са недостъпни за редица потребители по света
Шефът на НАТО предупреждава, че Китай и Русия се готвят за „дългосрочна конфронтация“
Зеленски: Корейският сценарий за край на войната в Украйна е възможен, но няма да гарантира сигурност
Изключването на само един протеин може да обърне процеса на стареене на мозъка и да предотврати Алцхаймер
Гуцанов: Средната работна заплата в страната се е увеличила с 12%
Гроздан Караджов: Няма отчетено заглушаване на GPS сигнала на самолета на председателя на ЕК
Индия се стреми към рекордни покупки на памук
Тръмп сезира Върховния съд на САЩ заради митата, иска бързо решение