Мобилните потребители на Facebook станаха 1 млрд.

Мобилните потребители на Facebook станаха 1 млрд.

Мобилните потребители на Facebook станаха 1 млрд.

Най-голямата социална мрежа Facebook се сдоби с над 1 млрд. мобилни потребители в първото тримесечие на 2014 г. Това съобщи компанията, цитирана от Adweek.

Facebook представи бизнес резултати за периода и обяви смяна в лидерските й позиции. Финансовият й директор Дейвид Ебърсман планира да се оттегли. На негово място ще постъпи през юни Дейвид Уинър, който е в управата на Facebook от 2012 г. и е бивш шеф в компанията за социални игри Zynga.

Facebook, посочва, че има 1.01 млрд. активни месечни потребители, което фактически е 1/7 от населението на планетата. По нейни данни броят на активните й потребители се е покачил с 34% на годишна база. Разширяването на присъствието й в света на мобилното до над 1 млрд. души, които я ползват в смартфони и таблети, се счита за същински бизнес триумф.

„Бизнесът на Facebook е силен и растящ, и това тримесечие е страхотен старт на 2014 г. Направихме някои дългосрочни планове за бъдещето, докато в същото време останахме фокусирани върху изпълнението и подобряването на основните ни продукти и бизнес. В чудесна позиция сме да продължим да правим прогрес към мисията си”, коментира в изявление създателят на компанията Марк Зукърбърг.

От януари до март 2014 г. Facebook е генерирала 2.5 млрд. долара приходи, надминавайки очакванията на „Уолстрийт”. Рекламните й приходи са 82% повече спрямо първото тримесечие на 2013 г. Те са достигнали 2.27 млрд. долара. 59% от рекламните долари, влезли в нея, са за мобилна реклама. Година по-рано този процент е бил 30.

609 млн. души по света са считани за ежедневно активни в употребата на Facebook от мобилни устройства.

Общо, в момента Facebook има 1.28 млрд. потребители, което е 15% повече в сравнение с преди година. Печалбите й са ударили таван от 642 млн. долара за изтеклите три месеца. За сравнение, от януари до март 2013 г. те бяха 219 млн.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ