Направи си сам флаер

Направи си сам флаер

Независимо дали продавате колата си или откривате собствен бизнес, флаерът е едно от най-евтините и същевременно ефективни средства да привлечете вниманието на потенциални клиенти. За препоръчване е да се обърнете към професионалисти. Ако все пак не можете да си го позволите, има и друг начин. Можете да опитате да направите флаера си сами.

Как да стане? Ейприл Дънкан дава следните практични насоки в About.Advertising.Com:

Трудност на задачата: Средна.

Необходимо време:1-3 часа.

Алгоритъм на действие:

Изберете подходяща компютърна програма. Шаблони за флаери има в Microsoft Word и Adobe Photoshop. Авторите в tech-faq.com сочат три източника на шаблони за флаери - Microsoft Office Online Flyer Templates, където Microsoft предоставя шаблони за всичките си офис продукти, FlyerTemplates.org – малка селекция от безплатни онлайн шаблони и Stock Layouts – голям комерсиален източник на професионални шаблони за флаери срещу заплащане, обикновено под 100 долара.

Флаер можете да опитате да си направите чрез Microsoft Word, като отворите нов документ и в него, от падащото меню на File изберете "Borders and Shading", за да очертаете границите му. С Insert Picture или Insert Text Box вмъквате картинки, снимки или текст. Дори създаденият от Вас флаер чрез тази програма много да ви харесва, преди да го принтирате, го покажете на няколко души и поискайте мнението им. Не позволявайте рекламната Ви инициатива да изглежда твърде аматьорска и несериозна.

Измислете "енергично" заглавие. Думите в него трябва да отговарят на характера на събитието, което предлагате или популяризирате. Измислете призив за действие. Това е единственият Ви рекламен удар, с който опитвате да привлечете вниманието на клиента. Обобщете продукта си в няколко, но силни и точни думи. Можете да споменете как Вашето предложение ще помогне на потребителя да реши един свой проблем.

Добавете графика, ако е необходимо. Ако сте решили да рекламирате промоционална вечер в заведение, можете да добавите например картинка на сгради със светещи прозорци. В случай, че смятате, че графиките не са подходящи, можете да си спестите разходите за цветно мастило и да се придържате само към текста.

Съобщението ви трябва да е право в целта. Нямате много пространство за губене в подробности и думи. Флаерът се поглежда за секунди. Трябва да се постараете за секунди да дадете на читателите достатъчно информация, за да ви посетят или да се свържат с вас.

Предлагате отстъпка? Отбележете това. Можете да очертаете една част от пространството на флаера като талон за намаление. Така ще накарате повече хора да се заинтересоват към това, което предлагате. Със сигурност повече минувачи на улицата ще вземат листовката и ще прочетат за какво намаление става дума в нея.

Изберете цвета на хартията, която искате да използвате. Бяла, синя, бледо розова – може би според това, което предлагате. Имайте предвид колко флаери искате да принтирате. Пресметнете с какъв рекламен бюджет за инициативата си разполагате.

Не е необходимо основната част на флаера да бъде изпълнена с текст. Наличието на бяло пространство (зоната в листовката, в която няма графика или текст) също приканва читателите да видят какво продавате, без дълга, скучна поредица от съобщения.

Принтирайте.

Преди да започнете да разпространявате рекламните си листовки, проверете местното законодателство. Преценете дали мястото е подходящо в зависимост от това какво продавате и дали не се намирате близо до училище, болница, държавно учреждение, което евентуално би могло да ви създаде проблем.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ