Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Наш Гриър, който получава хиляди да рекламира във Vine
Знаете ли кой е Наш Гриър? Най-вероятно не, но хиляди тинейджъри в Щатите по света са наясно и го гледат, хванали в ръка смартфона или таблета. Това го прави рекламна знаменитост. Американски компании му плащат до 100 000 долара, за да представя марките им пред поколението Z - работната сила на бъдещето, след генерацията Y, която властва в момента.
Наш е на 17 години. Не, не е известен от YouTube, а от друг канал за излъчване на авторско видео - приложението Vine. Там има над 10,9 млн. последователи и повече от 2 млн. прегледа на клиповете му, посочва Business Insider. Да, той е вид влогър (видео блогър), който успя да събере популярност чрез закачките си, насочени към връстниците му, снимайки 6-секундно видео. Максимум толкова траят клиповете във Vine. И макар да се смяташе, че с въвеждането на видео в Instagram приложението ще отмине като мода, явно то продължава да се ползва от тинейджърите. Поне в Америка.
Наш е роден на 28 декември 1997 г. в Грийнсбъро, Северна Каролина. Клиповете му показват забавни скечове и естествени ситуации с негово участие и това на приятелителите му. Малката му руса сестричка Скайлин редовно участва в някои от заснетите видеа. Той е типично средностатистическо американско момче, с приложение с цитати от Библията и бивш състезател по лакрос. Но се е отказал от спорта, за да се фокусира върху проявите си във Vine. Има и канал в YouTube, където се радва на милиони прегледи и филмчетата му са по-дълги.
Живее в Лос Анджелис с Камерън Далас - друго момче звезда от Vine. Вече има собствена модна линия, продавана съвместно с марката Aeropostale. Получава между 25 000 и 100 000 за спонсорирано рекламно клипче в профила му във Vine. "Тайм" го назова "един от най-влиятелните тинейджъри на 2014 г.".
Как се променя светът, нали? И рекламата, също.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.