Подгответе сега интернет кампаниите за Коледа

Подгответе сега интернет кампаниите за Коледа

Коледа май идва все по-рано всяка година, коментира в UTalkMarketig Лиан Дитрих, директор на маркетинг компанията LinkShare.

В сектора на продажбите на дребно Коледа се завръща в края на лятото. Заради предположенията, че периодът преди Нова година може пак да е трудно време на рецесия и поради намаленото доверие на купувачите, специалистите в маркетинга прогнозират, че Коледа през 2010 г. ще бъде един от най-конкурентните моменти.

Състезанието в продажбите се очаква да бъде яростно. На улицата ще излязат множество „промоционални оферти”. Освен това в последно време се появи цяла армия от сайтове за онлайн търговия. Сега клиентът е много по-взискателен, знае какво иска и търси повече.

Електронните продажби по Коледа нарастват от година на година във всяка държава. Успехът по това времеи от само от цените. Марките трябва да са диференцирали продукта си. Продавачите в интернет може да загубят много, ако забавят подготовката на кампаниите си в интернет до началото на зимните месеци. А когато пазаруват онлайн, клиентите често са склонни да харчат повече.

Хубаво е маркетинговите специалисти да измислят начини да покажат отстъпка и едновременно да не девалвират стойността на предлаганите продукти, съветва Дитрих.

За да се отърсят от загубите в кризата и да достигнат до желаните продажби, мениджърите по продажбите могат да приложат комплексен маркетинг, в който залагат на традиционните стратегии за рекламиране в съчетание с предложения в интернет.

Най-лесният начин това стане е като бъдат предложени същите оферти, както в магазините. Това ще увеличи трафика на корпоративния сайт и ще популяризира допълнително марката - реално и онлайн.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ