Реклама на Pantene разкрива стереотипите за жените на работното място


Ново рекламно видео на Pantene от Филипините привлече вниманието на маркетинг източниците по света и глобалните медии като списание „Тайм”.

Кадрите на спота от една минута по елегантен начин изброяват стереотипите за жените на работното място и двойния стандарт, който се прилага в отношението към двата пола в офиса. Така например, ако един мъж е „шеф”, това звучи тежко и е повод за гордост и уважение. Думата „шефка” обаче често е натоварена с негативен смисъл - тя служи като название за доминираща, неприятна жена, която раздава нареждания наоколо. Ако мъж работи до късно, той е „отдаден на работата”, докато жените, които остават в офиса часове след края на работния ден, са кариеристки и егоистки. Когато мъж върви по улицата със скъп костюм, той е „елегантен” и „стилен”, докато жената в скъпа рокля е „надута”, „претенциозна”, облечена, за да се покаже.

Кампанията пожъна успех в мрежата с близо четири милиона прегледа в YouTube, събрани едва за три дни. Тя е дело на агенция BBDO Guerrero в Манила и е озвучена от песента "Mad World", изпълнена от Tears for Fears.

Това е рекламата ни за деня. Шерил Сандбърг е неин фен и я нарича един от най-силните видеоклипове, които е гледала.

Какво мислите? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Германия ще събира наборни войници чрез жребий и със задължителен медицински преглед
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“