Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Топ 10 на най-влиятелните модни реклами (7)
Фокусът категорично е върху облеклото в това пъстро видео, което рекламира пролетно-лятната колекция на Prada за 2011 г.
Кампанията беше класирана в списъка на най-влиятелните, помнени, провокативни и красиви реклами на модните марки в последните две десетилетия, съставен от сп. „Тайм”.
Кадрите показват модели, които танцуват на фона на парчето “Mirando” на Ratatat. Момичетата се заиграват с интересни и забавни аксесоари като цветни шалове от животинска кожа и шапки с широко райе и големи периферии. Целта е да се подчертае присъствието на аксесоарите - акцент в колекцията, който и без това трудно би могъл да остане незабелязан.
Линията е игриво пътуване на Миуча Прада, чийто модерен дух е въплътен във визията й за дамското облекло на 2011 г. Рекламата създава настроение и подчертава смелите цветови решения на дизайнерката, смятат специалистите. „Красиви хора се движат енергично, облечени с хубави дрехи. Да, харесваме тази кампания, защото е забавна”, коментират от „Тайм”.
Вижте я!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.