Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Защо действията са повече от думите?
Годината беше 2001. Имахме реален шанс да привлечем за клиент Bank of America, която бе отделила маркетинг бюджет от 11 млн. долара. Банката беше решила да не работи повече с различни агенции за всяка отделна дейност, a да избере една - за всичките си активности.
Очертаваше се жестока конкуренция между рекламните агенции. В нея щяха да се включат най-големите играчи в бранша. Сред тях и "Омником груп", която като че ли беше в най-добра позиция. Една от агенциите им с години работеше за банката.
Но клиентът не търсеше само промяна в организацията на маркетинга, нито само оптимизация на бюджета.
На финалната права се озовахме заедно с "Омником груп". Нашите конкуренти избраха шефа на една от агенциите си за отговорник на проекта. Той събра най-доброто, което различните звена в холдинга правеха, и се опита да го приспособи към нуждите на клиента. Оказа се, че това не е най-печелившата стратегия.
Ние, агенция от "Интерпъблик", подходихме по съвсем различен начин. Избрахме за шеф на проекта лидер, който не беше свързан с нито една от нашите агенции. Той прекара достатъчно време във всяка една от тях и се опита да разбере кое от нашия опит може да работи за банката.
Дойде денят на презентацията. Нашият конкурент представи мигащи стълбчета и обясни какви са способностите на "Омником груп". Присъстващите любезно кимаха. После дойде ред на нашия представител, който не направи класическата презентация, а направо показа как се държим в различни ситуации. Хората от Bank of America разбраха, че имаме екип, който може да работи заедно.
Така спечелихме конкурса. Това, което е важното в тази история е, че при продажбата на професионална услуга не трябва да говорите за способностите си. А трябва да бъдете това, което твърдите, че сте. Да дадете на клиента усещането, което ще изпита, ако работи с вас.
Дейвид Бел, почетен председател на маркинетгова и комуникационна компания "Интерпъблик груп"
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.