Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Формулата на добрия слоган
Въпреки популярните разбирания в маркетинга, не е задължително един слоган да е къс, за да се запомня.
Това е един от изводите на проучване на най-успешните и работещи слогани на марки, публикувано в американския Журнал за бизнес изследвания. Според авторите формулата на добрия слоган се състои от три, лесни за предполагане съставки: яснота на съобщението, креативно звучене и известност на бранда.
Друг изненадващ извод от изследването е, че многократното повтаряне на слогана пред хората в различни медийни канали действително ги кара да го запомнят, но то не гарантира положителна реакция от тяхна страна. Може би, защото виждат и чуват думите по-често и свикват с тях, стават им по-безразлични.
Изричането на слогана с последване на типична кратка мелодия или звън, както е след „I'm loving it” на McDonald's, също не гарантира позитивна реакция, твърдят изследователите. Според тях всичко се корени в трите съставки на формулата по-горе.
Изводите им се основават на допитване до мнението на 595 души в Щатите, които били помолени да оценят някои от най-прочутите слогани в света. Резултатите показват, че следните слогани се помнят най-много:
1. "Just do it" (Nike)
2. "I'm lovin' it" (McDonald's)
3. "Have it your way" (Burger King)
4. "Melts in your mouth, not in your hand" (M&M's)
5. "Got milk?" (Калифорнийският борд на млекарите производители)
6. "Eat fresh" (Subway)
7. "Mmm mmm good!" (Campbell Soup Company)
8. "You're in good hands with Allstate" (Allstate)
9. "Think outside the bun" (Taco Bell)
10. "The ultimate driving machine" (BMW)
Характерното за тях е, че освен че са кратки, компаниите автори са отделили големи периоди от време и сериозен бюджет, за да ги промотират.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.