Business Signature
ESG – каузата, която обединява бизнеса
Компаниите не могат да бъдат устойчиви сами по себе си и изолирани от въздействието на цялата верига на стойността, вярват в Yettel
Устойчивостта не е избор, тя е отговорност
С „ЕкоСейф“ реализираме и първото в България реално решение за рециклиране на вейп устройства, споделя Диляна Якова, мениджър „Регулации и устойчиво развитие“ във „Филип Морис България“
AdVenture
Идентичността е всичко
Как пет от най-разпознаваемите компании днес постигнаха международния си успех
Не дали, а къде
Групата MFG вече има успешно позиционирани дружества на няколко континента и планира последващо разширяване
Когато бизнесът започва от сърцето
Създадохме bebo с любов и устрем да запазим доверието в българското, споделя Рилка Петкова, управител на „Аванс“
Tech
Ще съживяваме ли изчезнали видове?
Възкресяването на свирепия вълк е повече маркетинг, отколкото наука, но и провокира полезен разговор за запазването на биоразнообразието
Технологичните иновации като бизнес стратегия
Новостите при изкуствения интелект, киберсигурността, инфраструктурата и потребителското преживяване са сред ключовите тенденции
Бизнес
Американската икономика: време за отговори
Панта рей, или има ли постоянни решения за динамични системи?
Да пишеш историята
В България можем да създаваме стойност. Можем да градим иновации, споделя Радослав Гайдарски, съосновател на CleverPine, която развива съвместно дружество у нас с Lufthansa Technik
Leader's Hub
Да наследиш легенда
Кой е Грег Абел – човекът, който ще застане начело на Berkshire след 60-годишното управление Уорън Бъфет
На ръба на нормалността
Важно е да знаем къде сме уязвими и какви ресурси имаме, кое ни помага и кое ни преобръща, съветва психологът Ани Владимирова
Марките сигурно са полудели
Възходът на щурия маркетинг
НАЙ-НОВО
|
НАЙ-ЧЕТЕНИ