31 бизнес урока, които хората научават по трудния начин

31 бизнес урока, които хората научават по трудния начин

Успехът в бизнеса се гради върху изстрадани истини, уроци от практиката, свидетелства. Върху набор от лични преживявания, които задвижват всеки човек стъпка по стъпка напред.

Това смята блогърът Дан Уолдшмид. Без претенция да бъде поучителен или изчерпателен, той опитва да обобщи бизнес уроците, които хората учат по трудния начин. В блога си danwaldschmidt.com американецът изброява списък от 31 осъзнати истини на хората с дългогодишен опит.

Списъкът му съдържа следните уроци:

- Понякога най-добрите ти усилия не са достатъчни да сключиш сделката.

- Не можеш да се учиш, ако не желаеш да слушаш.

- Единственият начин да накараш другите да се загрижат за теб е като първо покажеш, че те е грижа за тях.

- Няма да откриеш шансове за успех, ако първо не ги потърсиш.

- Само защото социалните медии са безплатни не означава, че ще ти гарантират резултати.

- Трябва да смениш темата на разговора, преди да сключиш сделката.

- Разликата между успеха и провала е само в едно решение: да продължиш да опитваш.

- Когато рекламираш и представяш на пазара от името на човек имаш повече шанс да накараш хората да купуват от теб. Освен това значението на несериозните разговори за продажбата се надценява.

- Само защото всичките ти конкуренти вършат нещо не означава, че и ти трябва да го сториш.

- Няма нужда да изграждаш разбирателство и хармония, за да градиш доверие.

- Ако се държиш все едно никога не си правил грешки, не означава, че това е вярно.

- Да работиш умно е резултат от усилен труд. Но не е заместител.

- Големият ти момент обикновено идва, когато не си готов за него.

- Извиненията и благодарностите са най-добрият начин да създадеш разговор в своя полза.

- Трябва да даваш много, за да получаваш много.

- Прекарвай по-малко време в създаване на контакти и раздаване на визитни картички. По-скоро бъди впечатляващ. Нужните хора ще те намерят.

- Щом им дадеш отговор, хората спират да те слушат. Давай им жокери.

- Няма лесен изход от големите проблеми, но винаги има изход.

- Негативността не е реалност. Не и за теб. Не и за клиентите ти.

- Нямаш нужда от разрешение да започнеш да правиш маркетинг пред потенциален клиент.

- Да бъдеш професионалист означава да накараш купувачите да поискат да работят с теб.

- Умната работа ще ти осигури повече аплодисменти. С голям труд ще свършиш повече работа в дълготраен план.

- Лоши неща се случват на добри хора със страхотни стратегии.

- Само защото нещо не е проработило не означава, че то никога няма да проработи.

- Това, което лесно се прави, не води до успех.

- По ирония, най-бързият начин да станеш експерт е като обориш друг експерт в индустрията.

- Броят на хората, които вярват в теб, не определя шанса ти за успех.

- Това, че си най-умният човек в стаята, не означава, че си най-богатият или най-мъдрият.

- Не е задължително да бъдеш ентусиазиран, за да довършиш работата.

- Ако не си се провалял най-вероятно няма да печелиш много.

- Опитът е това, което получаваш, точно след като ти е трябвало.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ