7 характеристики на забележителния бизнес

7 характеристики на забележителния бизнес

Дали вашият бизнес е "забележителен"? Искам да кажа наистина забележителен? Какво всъщност означава това? Е, с прости думи, това е хората да говорят за вас. По принцип, те не говорят за неща, които са посредствени Те говорят за "изключителни", "невероятни", "блестящи" и "забележителни" неща. Те също така говорят за “ужасни", "разочароващи" и "изключително лоши" неща. Но те не са нашата цел.

Много бизнеси не просто оцеляват, но живеят в тази все по-променяща се среда. Как го правят? Какво точно правят "различно"? Как те се различават и какво можем да научим от тях? Ние ги наричаме 3D бизнеси и те драматично и явно се различават от своите конкуренти.

Как 3D бизнесът го прави? Е, няма магически отговори, но има някои общи характеристики, които отличават забележителните бизнеси от останалите.  Идентифицирахме седем от тях.

1: Те имат визия

3D бизнесът знае къде започва и къде отива.  Той има ясна визия, която вдъхновява, ангажира и мотивира всички. Тази визия не е набор от цифри или в мечтите, а смислена картина от бъдещето, която създава фокус, посока, страст и отдаденост. 3D бизнесът развива ангажирани, мотивирани и ефективни хора на всяко ниво.

2: Те държат всичко под контрол

В този все по-забързан свят, получаването и поддържането на контрол е от решаващо значение. В 3D бизнеса лидерите гарантират, че хората получават необходимата им информация, когато те се нуждаят от нея и във формат, който те разбират. Те изграждат системи за обратна връзка - от клиенти, общности и мрежи, както и от страна на служителите.

3: Драматична промяна

"Драматична промяна" е "несравним пакет от продукти, услуги, умения, методи и практики, които отличават бизнеса от неговите конкуренти". Центърът може да е около това, което правите и/или как го правите. "Драматичната промяна" не се случва случайно. Това често означава нарушаване на правилата, правене на неща, които конкурентите не са правили или не може да направят. 

4: Всичко за опита

3D бизнесът се включва в стремежа да създаде "удоволствие" и "посветени" клиенти. Това означава, последователност и това означава всички да се фокусират върху клиентите. Те се стремят да зарадват своите клиенти, което означава да са над очакванията им.

5: Диалог!

3D бизнесът също така знае, че клиентите трябва да бъдат ангажирани. В резултат на това те развиват диалог и работят усилено. Те не съобщават на клиентите си факти, а разговарят с тях.

6: Създаване на култура

3D фирмите са последователни. Тяхната култура е осезаема. Културата е тази, която създава истинско конкурентно предимство и засилва драматичната промяна. 3D бизнес активно да предприемат стъпки, които помагат да се развие културата на управление.

7: 3D бизнесът работи

3D фирмите признават, че развитието на тяхната драматична промяна е продължаващ процес. Тя е за "оценка" - систематично проверка за напредъка на целите и задачите на "иновациите".

Анди Хенселмън за OpenForum

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ