7 характеристики на забележителния бизнес

7 характеристики на забележителния бизнес

Дали вашият бизнес е "забележителен"? Искам да кажа наистина забележителен? Какво всъщност означава това? Е, с прости думи, това е хората да говорят за вас. По принцип, те не говорят за неща, които са посредствени Те говорят за "изключителни", "невероятни", "блестящи" и "забележителни" неща. Те също така говорят за “ужасни", "разочароващи" и "изключително лоши" неща. Но те не са нашата цел.

Много бизнеси не просто оцеляват, но живеят в тази все по-променяща се среда. Как го правят? Какво точно правят "различно"? Как те се различават и какво можем да научим от тях? Ние ги наричаме 3D бизнеси и те драматично и явно се различават от своите конкуренти.

Как 3D бизнесът го прави? Е, няма магически отговори, но има някои общи характеристики, които отличават забележителните бизнеси от останалите.  Идентифицирахме седем от тях.

1: Те имат визия

3D бизнесът знае къде започва и къде отива.  Той има ясна визия, която вдъхновява, ангажира и мотивира всички. Тази визия не е набор от цифри или в мечтите, а смислена картина от бъдещето, която създава фокус, посока, страст и отдаденост. 3D бизнесът развива ангажирани, мотивирани и ефективни хора на всяко ниво.

2: Те държат всичко под контрол

В този все по-забързан свят, получаването и поддържането на контрол е от решаващо значение. В 3D бизнеса лидерите гарантират, че хората получават необходимата им информация, когато те се нуждаят от нея и във формат, който те разбират. Те изграждат системи за обратна връзка - от клиенти, общности и мрежи, както и от страна на служителите.

3: Драматична промяна

"Драматична промяна" е "несравним пакет от продукти, услуги, умения, методи и практики, които отличават бизнеса от неговите конкуренти". Центърът може да е около това, което правите и/или как го правите. "Драматичната промяна" не се случва случайно. Това често означава нарушаване на правилата, правене на неща, които конкурентите не са правили или не може да направят. 

4: Всичко за опита

3D бизнесът се включва в стремежа да създаде "удоволствие" и "посветени" клиенти. Това означава, последователност и това означава всички да се фокусират върху клиентите. Те се стремят да зарадват своите клиенти, което означава да са над очакванията им.

5: Диалог!

3D бизнесът също така знае, че клиентите трябва да бъдат ангажирани. В резултат на това те развиват диалог и работят усилено. Те не съобщават на клиентите си факти, а разговарят с тях.

6: Създаване на култура

3D фирмите са последователни. Тяхната култура е осезаема. Културата е тази, която създава истинско конкурентно предимство и засилва драматичната промяна. 3D бизнес активно да предприемат стъпки, които помагат да се развие културата на управление.

7: 3D бизнесът работи

3D фирмите признават, че развитието на тяхната драматична промяна е продължаващ процес. Тя е за "оценка" - систематично проверка за напредъка на целите и задачите на "иновациите".

Анди Хенселмън за OpenForum

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Златното правило на дядо, превърнало внука му в един от най-влиятелните хора на планетата
3 необичайни, но ефективни начина да откажете цигарите