Спечелете противниците си като ги ангажирате с работа

Служителите истински подкрепят само тези неща, в чието създаване лично са участвали, отбелязва консултантът Ричард Акселрод. Той е автор на книгата „Не го правете сами. Как да въвлечем останалите в работата”. Осъзнаването на това наблюдение променя из основи мениджърския подход. Как точно се случва това, предлагаме да научите от интервюто с автора на книгата.
- Господи Акселрод, къде грешат мениджърите при въвличането на служителите в работата?
- Най-често отговор на въпроса „От каква ангажираност се нуждая?” се дава от гледна точка на реалиста или на хуманиста. Реалистът се фокусира върху нещата, свързани с конкретната задача – разработване на план и бюджет, спазване на крайните срокове. Хуманистът мисли за човешкия аспект, стреми се всички да разбират и подкрепят плана и се чуди как да преодолее съпротивата. За да постигнете целите си във фирмата, трябва да имате предвид и двете гледни точки.
- Какви хора трябва да привлече мениджърът?
- Бих го посъветвал да погледне извън обичайните заподозрени – хората, които са загрижени за проекта, имат подходящи знания и опит, и тези, чиито позиции ще се променят с изпълнението му. Струва си да привлечете опоненти, злословници и други, които биха създавали проблеми. По-добре е тези хора да използват енергията си в рамките на проекта, отколкото да сеят недоверие извън него. Освен това, ако разберат, че мненията им ще бъдат взети насериозно, те може да бъдат много полезни.
- Какво прави хората истински мотивирани?
- Ако са много ангажирани в работата, те трябва да знаят как се оценява приносът им. Можете да направите няколко неща в това отношение. Поддържайте ясна визия за проекта. Обяснявайте на хората какво ще се промени в резултат на общите усилия. Предоставяйте редовни отчети за напредъка и постигнатото. И ги уверявайте непрекъснато, че техният принос се цени. Именно това ги държи в играта.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |Икономическият растеж на Китай надмина очакванията, но митата замъгляват перспективите
Икономика |Nissan ще намали производството на най-популярния си в САЩ джип
Компании |Бизнес перспективи: Кои компании могат да бъдат засегнати от митата за чипове
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.