Винаги ще има място на пазара за всеки, който предлага високо качество

Винаги ще има място на пазара за всеки, който предлага високо качество

Изтичащата 2013 е една успешна година за нас. Открихме още нови ресторанти за бързо хранене SUBWAY и достигнахме до повече наши клиенти в цялата страна. Особен успех имаха новооткритите обекти в черноморските курорти. 2014 е още една нова година на предизвикателства да надскочим успехите си, постигнати досега.

Плановете ни са за растеж и през 2014 година. Да продължим да откриваме нови обекти в областните градове, на интересни ключови локации – летища, транспортни гари, станции на метро, в курортни селища, обръщайки внимание и на планинските курорти. В последните години на криза, когато много обекти за хранене, част от вериги, затвориха, ние увеличихме броя на своите франчайз партньори и на работещите обекти.

През 2014 имаме цел да достигнем 45 обекта в цялата страна, като по този показател ще станем лидер на българския пазар. Освен това ще продължим да работим за повишаване на продажбите, разширяване на групата от потенциални клиенти, обслужване на ниво и поддържане на високо качество на предлаганите продукти.

Както във всички останали браншове, така и при заведенията за хранене, времето на криза или по-ниска покупателна способност е време, когато на пазара остават качествените предложения. Винаги има място за този, който предлага качество, което потребителите търсят. Конкуренцията е голяма, но именно поради това старанието да предложиш нещо наистина добро е оценявано от клиента.

Трудно ми е да коментирам дали в България нещата ще се запазят стабилни и очакваният ръст в икономиката за 2014 ще се оправдае. През септември 2013 бе обявен ръст от 1.9% за 2014, който през октомври бе занижен на 1.8%. Бих казал, че прогнозите за ръст на икономиката като цяло (направени от МФ) са оптимистични и трудно ще бъдат достигнати. Надявам се след 12 месеца да мисля по-позитивно.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ