Най-успешните млади основатели на компании

Най-успешните млади основатели на компании

Най-успешните млади основатели на компании

Може би няма нищо по-впечатляващо от това да създадеш компания, която да се превърне в бизнес, печелещ милиарди долари, и то преди да навършиш 30 години. В този технологичен свят, все повече вундеркинди успяват да го постигнат. Business Insider е подбрал най-младите хора, развиващи най-ценните компании, днес.

Бен Силберманн, 29-годишен – основател на сайта Pinterest, оценен на $ 1,5 милиарда

След като напуска Google, Силберман се впуска в търсене на точния бизнес за него. След няколко фалстарта, той и неговите съдружници създават сайт за споделяне на снимки – Pinterest. Той се разраства бързо, близо до 20 милиона месечни потребители и е сред топ социалните мрежи. Сайтът е собственост и на съдружника на Силберманн – Евън Шарп, който също е на 29 години.

Кевин Състром, 27-годишен – създател на приложението Instagram

През 2010 година, Състром заедно със своя партньор Майк Криегер, който е на 25, основават Instagram. Приложението бързо се превръща в най-популярната мобилна версия за снимки и вече има 80 милиона потребители. През април т.г., две години след основаването си компанията беше продадена на Facebook за $ 1 милиард.

Дрю Хюстън, 29-годишен – основател на компанията "Дропбокс",, оценена на $ 4 милиарда

През 2007 година създава "Дропбокс", лесен и достъпен начин за съхраняване и споделяне на файлове онлайн. Непосредствено след това Apple проявява интерес към откритието и иска да го закупи, но Хюстън решава да го запази и да продължи да развива своя бизнес. Явно е направил правилният избор, защото миналата година той декларира $ 240 милиона приходи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Неизвестно за известните: Сладкарят Пиетро дава на света яйцата Kinder след гаф
Вратовръзката на Чарлз III на конференцията за климата - намек за разрешаването на спор между Лондон и Атина?
Уроци по мъдрост от Уорън Бъфет
На днешната дата, 2 декември. Рождениците днес
Ненаученият урок: Защо инвеститорите попадат в капана на технолегендите
Три урока от „Лабораторията за щастие“ на Харвард, които ще променят живота ви
12 кампании, въплъщаващи празничния дух на 2023 г.
McDonald's промени рецептата за Big Mac заради нарастващата конкуренция от други вериги