Една сълза за цената на автомобилната застраховка

Двама съпрузи, седнали на пейка, съзерцават морето.

Празнота. Мълчание. Тъга. Бавно се приближава пощальонът. Той им носи сметката за застраховката на колата. След него се движи духов оркестър за погребения. 

Вашата застраховка заслужава ли си драмата?

Това пита в оригиналната си реклама с майсторска режисура гръцкият застраховател Anytime Insurance. Компанията популяризира предложението си за 45% по-евтина автомобилна застраховка с поръчка в интернет.

Рекламата й е озвучена от впечатляващото изпълнение на „Едерлези”. Филмът е идея и изпълнение на гръцката криейтив агенция Bold Ogilvy, Атина.

Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2024"?
Супербактерии ще убият близо 40 милиона души до 2050 година
Формули за успех от финалистите в "Мениджър на годината"
Атака с украински дрон предизвика взрив с мащабите на земетресение в Русия
Ройтерс: „Мосад“ са заложили платка с експлозиви в 5000 пейджъра на Хизбула
"Хизбула" обвини Израел за експлодиралите стотици пейджъри в Ливан, официалните власти отказват информация
Режим „Мениджър“ и режим „Основател“: Кое е по-добре за компанията
Смъртните случаи при наводнения в Централна Европа се увеличават, хората се втурнаха да строят защитни съоръжения