Най-свежите и забавни концепции за магазини (Част II)

Най-свежите и забавни концепции за магазини (Част II)

Те са атрактивни, разчупени и запомнящи се.

Дизайнът на най-странните магазини в света им служи като ефективен рекламен инструмент. Той не се изчерпва или пък банализира, а точно обратното - привлича все повече внимание в епохата на изобилие в предлагането и никнещи наоколо мегагигантски търговски центрове и молове.

За някои от тези уникални магазини ви разказахме в предишния епизод на тази поредица. Продължаваме разказа си във визуална форма – със снимки, подбрани от руските наблюдатели в Adme.ru. Защото светът е голям и маркетинг трикове дебнат отвсякъде.

Магазинът "Фрайтаг” е добре осветен през нощта.

Магазин в Берлин, чиято сграда е украсена с множество велосипеди. Въпреки че предлаганите в него велосипеди са едва 120, сградата става известна по цял свят, заради идеята за декорация на собственика й Критиан Петерсен.

Магазин на Gap, обърнат с главата надолу, във Ванкувър, Канада. За няколко дни в него всичко било преобърнато наопаки – 32 манекена, 4 демонстрационни маси, повече от 100 облекла, огледалата в пробните, лого изображения и дори три коли на паркинга и хот-дог щанд.

Пазар по вода в индонезийския град Банджарсмарин. Търговските използват лодки като магазини, а посетителите на пазара и купувачи се движат с други лодки от един доставчик към друг.

Магазин "Simpsons". В навечерието на излъчването на нов филм за семейство Симпсън американската верига супермаркети 7-Eleven временно преименува част от своите търговски обекти в Северна Америка в Kwik-E-Mart – измислена марка от анимационния филм The Simpsons.


Кристалният магазин на Swarovski в Токио.

Магазин на Adidas във формата на кутия за спортни обувки в Амстердам.

Рекламна акция на Louis Vuitton с павилиони под формата на гигантски куфари в Париж по повод 150-годишнината на марката.

Лондонски магазин за електрически китари, във  вид на усилвател.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ