Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
За нас
|
Реклама
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
Политика за бисквитки
|
Направете фирмения сайт още по-полезен: 7 работещи съвета

Направете фирмения сайт още по-полезен: 7 работещи съвета
Фирменият сайт не е само въпрос на имидж. Той може и да повишава продажбите.
Как?
На този въпрос отговаря списание Inc.
"Да имате хиляди посетители в сайта си е чудесно. Накрая обаче всичко се оказва свързано със създаването на разговори между тях и бизнеса, коментирането, активното взаимодействие", пишат авторите. "Каква е ползата от влагането на трудно спечелени пари в създаването на сайт и трафик, ако сайтът в крайна сметка не работи за повече продажби?", питат те. И посочват, че според изследване на американската фирма Econsultancy от всеки 92 золара, похарчени за маркетинг, който създава трафик в сайтовете, едва 1 долар в крайна сметка е отделен за опит за провокиране на разговор между бизнеса и хората.
"Има няколко тактики, с които обратната връзка може да се активизира", допълват те. И препоръчват следното:
- Изтъкнете в сайта си колко уникално е вашето бизнес предложение. Ако предлагате безплатна доставка, денонощно потребителско обслужване, намаления, тази информация трябва да стои в началната ви страница.
- Посочете възможно повече причини да ви се има доверие. Например отзиви на клиенти, разкази на партньори, сертификати, подкрепени от парични суми гаранции, политики за сигурността на данните, членства на бизнеса в местни организации, участия в благотворителни и екологични инициативи, лога на компании, сътрудничили успешно с фирмата. Ако хората разпознаят едно единствено нещо в сайта ви, на което вече имат доверие, това ще работи за вас.
- Сложете и призиви за действие. С други думи, трябва да бъде очевидно и ясно какво искате посетителите да направят в сайта ви. Ако целта ви е да им предоставяте информация за контакт, тогава направете голяма бланка за обратна връзка. Ако искате чрез сайта си да правите електронни продажби, направете пътя до тях максимално прост и лесен, само с няколко кликвания.
- Направете бърз процеса на създаване на разговор с компанията. Това е едно от най-пренебрегваните от бизнес сайтовете неща. Не губете от времето на хората. Нека им бъде лесно да се обръщат към вас.
- Редактирайте заглавията. Те са част от първото впечатление, с което се сдобива поситителят на сайта. Ако някое от тях не работи, постарайте се да го направите по-атрактивно, разбираемо, или просто го премахнете.
- Вградете видеоклипове. Според анализ на друга изследвателска фирма – DigitalShrepa, 80% от онлайн посетителите гледат клиповете в сайтовете. Само 20% четат текството съдържание докрай. Видеото ангажира потребителите повече и ги кара да стоят по-дълго в страницата.
- Предложете бърз сайт, с мигновено зареждане на страниците. Нищо не отказва хората повече от бавното зареждане на някой адрес. Разликата от секунда-две може да е решаваща за обратната връзка. Според Kissmatrics една секунда забавяне може да намали активното взаимодействие на хората със сайта със 7%.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|