Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Снимките оживяват в новата реклама на Facebook
Представете си, че има онлайн реклама, от която не можете да откъснете очи. Тя странно прихваща погледа, действа почти хипнотизиращо, би задържала палеца ви или курсора на мишката преди да свалите надолу интернет страницата.
Има такъв формат и Facebook ще го използва, съобщава Adweek. Става дума за изображенията в .gif формат (cinemagraphs). Те не само за красиви колкото рекламните страници на световноизвестните списания, но и съдържат неочакван елемент от изображението, който се движи. Facebook, наред с приложението й Instagram, си поставя за цел възможно повече марки да ги изпробват в кампаниите си. Маркетолозите й без много шум представят този формат на рекламодателите и им казват, че той съдържа потенциала на видеото. Освен това има и фотографска стойност - най-често този вид изображения са от фотосесии или дело на професионални фотографи.
"Ще започнете да виждате огромен брой от тези изображения във Facebook", коментира рекламен шеф, разглеждал наръчник, предоставян от компанията на маркетолози, на име "Hacking Facebook Autoplay." Дигиталните снимки с движещи се елементи се разпространяват в мрежата от години. Те направиха популярни някои творци като Кевин Бърг или Джейми Бек. Форматът, наричан в американските медии cinemagraphs, по-точно е вид GIF, снимка, в която само едно място деликатно се движи.
Този тип изображения вече се използват за реклама сред тийнейджърите в популярната социална мрежа Tumblr. Някои марки вече са споделяли такива рекламни снимки във Facebook. Сред тях е и "Кока-Кола".
Смята се, че са по-елегантни от видеото, защото не са шумни, и биха били по-подходящи за позициониране на луксозни марки.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.