Нова, провокативна реклама на „Оранжина”


Абстрактните рекламни образи на животните с човешко поведение на „Орнажина” отново разбуниха духовете.

Преди повече от месец компанията производител на плодовата напитка „Оранжина” представи във Великобритания поредната си провокативна сюреалистична реклама. Основни герои във видеоклипа са говорещи, човекоподобни животни, чието поведение и представяне (особено в края на рекламата) съдържа откровено сексуални намеци.

Рекламата беше окачествена от мнозина като скандална, заради отношенията между хората и анимационните герои в нея. Други я определиха като супер впечатляваща, запомняща се и забавна, следователно успешна. Видеоклипът на „Оранжина” беше видян и коментиран от стотици хиляди потребители в интернет. Той провокира любопитството на тези, които бяха гледали предишната реклама на „Оранжина” с подобни герои от 2007 г.

„Френската агенция автор Fred & Faris постигна повече от удар, когато преди три години представи животинската оргия в рекламата на „Оранжина” с мотото „Естествено сочен” (Naturally juicy), коментира Тим Нюд в adweek.blogs.com. „Сега агенцията връща обратно животните, но те вече са много по-малко секси”, казва той. „Тези животни бяха по-добре, когато не опитваха да се интегрират в човешкото общество. Те очевидно не се държат прилично и стават дразнещи”, смята Нюд.

Част от аудиторията смята новата реклама за странна и безвкусна. Други пък я намират за много забавна и наистина я харесват.

Специализираният британски сайт за маркетинг campaignlive.co.uk публикува в една от страниците си видеоанкета със случайни минувачи на улицата, които са запитани какво мислят за рекламата на „Оранжина”. Повечето от тях дават по-скоро положителна оценка на идеята с говорещите животни. Някои от минувачите казват, че харесват този вид хумор и смятат, че това е един наистина силен начин да грабнеш вниманието. Други отговарят, че „секси” ъгълът, от който са представени животните, не е най-добрият замисъл. Повечето от анкетираните не нападат остро съдържанието на видеоклипа.

Рекламата с провокативните животни с човешко поведение на „Оранжина” се завъртя по телевизията и в кината на Острова в началото на миналия месец. Можете да я видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как ще се променят доходите ви след осигурителните промени през 2026 г.?
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
На днешната дата, 13 ноември. Световен ден на добротата
Борисов: Нито Борисов, нито Пеевски може да си позволи да купува рафинерията
Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Главният експерт по изкуствен интелект на Meta напуска компанията и открива свой стартъп
Парлментът отхвърли ветото на президента върху промените, свързани с особения управител в "Лукойл"
Световен ден на Географските информационни системи 2025: Как технологиите променят начина, по който виждаме света?