Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
За нас
|
Реклама
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
Политика за бисквитки
|
Обявиха сръбската McCann за най-добра балканска агенция

Обявиха сръбската McCann за най-добра балканска агенция
Рекламна агенция McCann Белград бе удостоена с приза „Най-добра в региона“ на балкнския фестивал за креативност BalCannes, част от „Уикенд Медия Фестивал“, провеждан ежегодно в Ровин, Хърватия.
Решението тя да бъде наградена е взето от специализирания портал за реклама „Медия Маркетинг“ и е единодушно подкрепено от журито на BalCannes, съставено от експерти от Сърбия, Хърватия, Словения, Босна и Херцеговина и Македония.
„Горд съм, че с креативността на нашите млади специалисти, качеството на работата и услугите ни, които допринесоха за търговския успех на клиентите ни, заслужихме да бъдем назовани една от най-успешните агенции в региона“, коментира Сърджан Шапер, основател на I & F McCann Груп, част от която е агенция McCann в Белград.
Тази година фестивалът BalCannes получи рекордните 148 заявки за участие от 57 агенции в 6 страни от региона, посочиха организаторите. На финалната селекция от топ 25 регионални кампании McCann Белград се представи с три номинации, което е лимитът за всяка агенция. Трите печеливши кампании на агенцията съответно бяха: “ Такси Драма“, реализирана от Югославския Драматичен Театър ( ЮДТ); продължението на кампанията "Mоже” за клиент - „Райфайзенбанк“ и „Белите дробове на града", което криейтив екипът на McCann Белград изпълни за MK Mountain Resort.
Представителствата на агенция McCann в Белград, Скопие, Подгорица и Сараево, образуващи заедно I & F McCann Груп, участваха на фестивала с общо 14 проекта само за тази година. Заедно с трите кампании на McCann Белград, финалист беше и кампанията "Скопие", изготвена от McCann Скопие, реализирана за „Пивоварна Скопие“.
Агенциите, които съставляват I & F McCann Груп, са част от американската McCann Worldgroup. Тя е една от най-големите международни рекламни мрежи в света. Има присъствие в повече от 120 страни и традиции в бизнеса от 111 години. Най-старата американска международна комуникационна корпорация е, със седалище в Ню Йорк.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|