Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|20 години Got Milk?
Джеф Гудби от Goodby, Silverstein & Partners създаде „Got Milk?” (Имате ли мляко) – една от най-великите рекламни фрази в речника. Той хвърля поглед назад към историята на кампанията по случай 20-ия й юбилей.
Вероятно това е най-скучният продукт, който може да си представите.
Всички сме го опитвали. Повечето от нас го имат и сега. Много малко може да се каже за него.
Млякото не е ново. Не е подобрено. Бяло е.
Такова си беше и когато Калифорнийският борд за преработка на мляко за първи път ни помоли да популяризираме бизнеса му през 1993 г. Много от нас просто си помислиха, че по природа този продукт е твърде скучен.
Ето какво се случи всъщност. Джон Стийл и Карол Ранкин присъстваха на една фокусна група, когато облаците се разсеяха и една жена каза: „Единственият момент, в който мисля за мляко, е когато свърши.” Тогава си записах „Имате ли мляко?” на един постер и реших, че става за слоган. Силвърстийн пък измисли стилизацията, която днес е възприета от какви ли не продавачи на боклуци, понички и Исус Христос.
И, разбира се, за 20 години потреблението на мляко в Калифорния се повиши. Проучванията ни показаха, че „Имате ли мляко?” е най-запомнящия се рекламен слоган в историята на напитките и надминава тези на бирите и безалкохолните, които се предлагат с бюджети, многократно надминаващи нашия. До такава степен се разпространи, че хората вече не мислят за него като за слоган. Той стана част от културата, която винаги си е била там.
Не бих го заменил с нищо. Всъщност, дайте насам още 20 години от същото, моля!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.