AdAge: Очаквайте тонове реклама на Барак Обама

AdAge: Очаквайте тонове реклама на Барак Обама

Този сезон машината на кандидат-президентския фонд на Барак Обама ще се задейства, заливайки Америка с рекорден обем от политическа реклама. Това коментират авторите в електронното издание на AdvertisingAge. Те цитират информационна графика, публикувана в сайта на New York Times.

Графиката показва, че предизборният щаб на Обама вече е събрал за кампанията си внушителната сума от 46 323 209 долара. Над 32 млн. от финансовата подкрепа за неговата кампания идва под формата на вноски на частни лица в полза на предизборния му фонд. От април до 25 юни щабът на Обама е събрал над 20 млн. долара чрез лични вноски на хиляди американци, по-големи от 200 долара на седмица.

Общо над 80 млн. долара са събрани до този момент от кандидат-президентите на САЩ, сочат данни на Федералната изборна комисия в страната. С най-много финансови средства за надпреварата през 2012 г. след Обама разполага републиканският кандидат Мит Ромни, чиято кампания дотук е подкрепена от 18 383 256 долара.

Финансирането на предизборните кампании в САЩ се смята за ключово по отношение на изхода на политическата надпревара. Пиарът на кандидатите за държавен глава на различните партии в страната е мощна индустрия с история и впечатляващи резултати, коментират специалисти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Reuters: Вашингтон предупреждава Киев със спиране на оръжия и данните от разузнаването /ОБЗОР/
Болсонаро е арестуван, след като разтопил с поялник електронната си гривна
Срещата на Г-20 в Йоханесбург започна, но със знакови отсъствия
Световните цени на кафето спаднаха рязко, след като бяха отменени митата за Бразилия
Япония прегръща мрачната страна на капитализма, оставяйки зомби компаниите да фалират въпреки традициите
Тръмп: Предложеният план за мир в Украйна не е окончателен
Пореден протест срещу разширяването и поскъпването на зоните за паркиране в София