По-ефективният подход към маркетинга в TikTok (Инфографика)

По-ефективният подход към маркетинга в TikTok (Инфографика)

Търсите да разработите ефективен подход към маркетинга l TikTok? Питате се как да използвате най-добре платформата за маркетингови цели?

Приложението, което се предвижда да достигне 1,5 милиарда потребители тази година, публикува ново ръководство, с което предоставя набор от подкани, които ще ви помогнат да определите своя подход към платформата, пише socialmediatoday.com. Някои от тях са доста общи съвети за маркетинг в социалните медии, но има някои ценни бележки, които биха могли да ви помогнат да формулирате по-ефективна стратегия, специфична за TikTok.

Тъй като TikTok продължава да заема все повече и повече от времето на хората, струва си да помислите как може да се използва за разширяване на посланията на вашата марка, както с органични, така и с платени подходи, които могат да ви помогнат да влезете пред повече от вашата целева аудитория. 

За повече подробности разгледайте инфографиката. 

 

 

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Godiva привлича известна актриса за рестарт на марката преди 100-годишнината на компанията
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба
Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Най-едрата банкнота в Турция струва под 5 долара, но централната банка не планира по-високи номинали
Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?