По-ефективният подход към маркетинга в TikTok (Инфографика)

По-ефективният подход към маркетинга в TikTok (Инфографика)

Търсите да разработите ефективен подход към маркетинга l TikTok? Питате се как да използвате най-добре платформата за маркетингови цели?

Приложението, което се предвижда да достигне 1,5 милиарда потребители тази година, публикува ново ръководство, с което предоставя набор от подкани, които ще ви помогнат да определите своя подход към платформата, пише socialmediatoday.com. Някои от тях са доста общи съвети за маркетинг в социалните медии, но има някои ценни бележки, които биха могли да ви помогнат да формулирате по-ефективна стратегия, специфична за TikTok.

Тъй като TikTok продължава да заема все повече и повече от времето на хората, струва си да помислите как може да се използва за разширяване на посланията на вашата марка, както с органични, така и с платени подходи, които могат да ви помогнат да влезете пред повече от вашата целева аудитория. 

За повече подробности разгледайте инфографиката. 

 

 

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Времето: Сняг и виелици на Коледа
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Проруски хакери твърдят, че са извършили кибератака срещу Френската пощенска служба
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
Венецуела обвинява САЩ в „изнудване“ за конфискуването на петролни танкери
САЩ отказаха визи на бивш еврокомисар и други лица заради правила в социалните мрежи