ТВ рекламата най-напред по влияние

ТВ рекламата най-напред по влияние

Онлайн видео рекламите имат по-малко влияние върху потребителите в сравнение с останалите форми на рекламиране в мрежата.

Дори банерите имат по-голям ефект значение, отбелязва BrandRepublic. Това сочат данни от британско проучване на консултантската компания Deloitte.

Изводите от изследването доказват продължаващата доминираща роля на телевизионната реклама.

Анкетираните британци са помолени да назоват трите вида реклама, които според тях им оказват най-голямо индивидуално влияние. Едва 3% от запитаните включват в отговорите си онлайн видеото. 4% споменават интернет банерите и процент повече – рекламата в киното.

Телевизията продължава да оказва влияние върху най-голям брой хора – 56%, следвана от пресата – 30%. Традиционните медии остават най-влиятелния начин за изграждане и утвърждаване на марката. 

Въпреки получените данни, опцията „нито един от тях”, изключваща всички рекламни възможности, е посочена от 26%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Цитат на деня