Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тойода: От бързане сгрешихме
Никога не е късно да поискаш прошка, а понякога това дори може да се окаже решаващо за репутацията на една компания от световен мащаб, отбелязала поредица от публични провали напоследък. Точно този ход избра президентът на японската автомобилна компания Toyota Акио Тойода. Той поиска публично извинение за техническите проблеми на някои модели на прочутата марка, довели до изтеглянето на стотици автомобили. Стори го точно преди изслушването си пред Конгреса на САЩ, предаде AП. Шефът на компанията, за която етичното отношение към клиента е една от висшите фирмени ценности не се скри зад измислени причини, а откровено призна, че бързото разрастване на японската компания е довело до занижаване на високите стандарти по отношение на безопасността. "Преследвахме растеж на възможностите ни да подобряваме персонала и организационното си ниво. Съжалявам, че това се отрази на безопасността на нашите автомобили и се извинявам за инцидентите, които са преживяли клиенти на Toyota", заяви президентът на японската компания. ”МениджърNews” припомня, че дефектите на автомобилите на компанията наложиха няколко пъти да бъдат връщани за корекции стотици хиляди автомобили, продадени на купувачи по цял свят. Едно от най-мащабните изтегляния бе поради проблеми със спирачките на някои серии от хибридния модел "Приус" - един от най-продаваните в света. Въпреки сериозният удар нанесен върху имиджа на компанията, вчера бяха огласени данни, според които глобалните продажби на „Тойота” са се увеличили през януари с 15,3% спрямо същия месец
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.