Нов директор „Маркетинг комуникации“ в Мтел

Нов директор „Маркетинг комуникации“ в Мтел

Петя Стоянова е новият директор „Маркетинг комуникации“ в Мтел, съобщиха от компанията. Тя ще отговаря за всички рекламни дейности на телекома, ще се грижи за налагането на нови продукти и услуги, както и за успешното развитие на бранда Мтел.

Петя Стоянова има повече от 15 години опит в областта на маркетинга, брандинга и интегрираните комуникации в международни компании. Името й е свързано с изграждането, управлението и развитието на марките Globul, Flirt, Toyota, DHL, Liqui Moly, Sonax, MV Agusta, БНТ и др.

В различни периоди от професионалната си кариера, развива стратегически маркетинг проекти на ключови клиенти в международната агенция „New Momеnt New Ideas Company”. Повече от 5 години Петя работи като директор „Корпоративен маркетинг“ в Глобул с фокус върху позиционирането и изграждането на марката на телеком оператора. Работата й като маркетинг консултант и търговски директор в БНТ е с основен фокус върху преструктурирането на процесите в търговския отдел, създаване и дефиниране ролята на маркетинг функцията, както и изграждане на система за оценка на ефективността на телевизионните предавания. Последните й проекти са свързани с работата на консултантската фирма Power Brand, където основният й фокус е върху създаване и развитие на нови марки.

Петя Стоянова има магистърска степен по маркетинг от Bradford University, Management Center, UK и множество международно признати сертификати от различни образователни институции.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Хората, страдащи от безсъние, са по-склонни да развият деменция
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
По-малко стачки, но повече участници в трудови спорове в Германия през 2024 г.