Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Мениджър” с 4 позиции нагоре – излиза на 4. място в класацията по рекламни приходи
Списание „Мениджър” е на 4. място по приходи от реклама през 2009 г. според данните на TV Plan/TNS. Това е придвижване с 4 места напред в сравнение с 2008-а. Въпреки кризата и намалението на рекламните приходи, което за топ 20 на месечните списания е 22.2%, спадът при „Мениджър” е само със 7% - 2 605 000 лв. за миналата година при 2 802 000 за 2008-а. Начело остават женските списания, но при тях намаленията са по-съществени – „Ева” (минус 25.2%), „Грация” (минус 21%), „Амика” (минус 32.9%). В топ 10 следват „Ел” (минус 25.3%), „Домът” (минус 22.3%), „Плейбой” (минус 33.8%), новото „Харпърс базар”, „Космополитан” (минус 33.5%), „Бюти” (плюс 30.1%).
Намалението на рекламните приходи при седмичните списания е 14.6% през 2009-а в сравнение с 2008-а. Относително слабо са засегнати безплатните „Програмата”, което остава на първо място, и „Една седмица в София” (на 3. място). Най-силно са ударени сериозните списания – при „Тема” спадът е 24.6%, при Light, което се разпространява с „Капитал”, е 38.6%, при „Бизнес уик” е 53.1%.
Пазарът на реклама при всекидневниците и седмичните вестници изглежда слабо повлиян от кризата, но това се дължи на факта, че част от собствениците пренасочват пари от другите си компании за издръжка на медиите си. По тази причина няколко издания отбелязват рязък скок на приходите от реклама. Общо при всекидневниците в топ 10 спадът е само с 1.4%, а при седмичниците – 14.6%.
„Капитал” остава начело макар и с 26.9% намаление. На 10. място е „Политика” със 180.7% повишение. Скок в приходите от реклама бележат и всекидневниците на Ирена Кръстева/Делян Пеевски „Монитор” и „Телеграф”, като излизат на 3. и 4. място. Първенството продължава да държи сборната реклама в двата вестника на ВАЦ „Труд” и „24 часа”. Единственият оцелял безплатен всекидневник – „19 минути”, изпреварва няколко от традиционните вестници и пробива в топ 10 на 7. място.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.