Audi представи автомобилни части като изкуство

Audi представи автомобилни части като изкуство

Германският автомобилен производител Audi инвестира в рекламна кампания, която показва три от частите на автомобил като произведения на изкуството.

Кампанията се състои от три изображения на модерните части от автомобила, които са показани като музейни експонати, пише campaignlive.co.uk. Тя е предназначена за печатните медии и е дело на криейтив агенцията BBH.

Трите автомобилни части в нея принадлежат на новото Audi А8. Първата от тях можете да видите в картинката вдясно от този текст, а другите - в изображенията по-долу:

Изображение 2Изображение 2Изображение 3Изображение 3

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?