Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Имате само 15 секунди...
Като потребители все по-малко задържаме вниманието си, затова брандовете вече имат около 15 секунди да ни разкажат историята си. Това време никак не е много, но е възможно да предадете посланието си точно толкова бързо. Вижте какви са вариантите!
Покажете това, което имате да кажете
Тези 15 секунди не позволяват дълго разказване на истории. Помислете повече за емоциите, вместо за думите или фразите, с които хората асоциират бранда ви. Опитайте да ги предадете въздействащо чрез визуално съдържание – без него всеки бизнес е загубен, предвид огромните количества информация, на което ежедневно са изложени потребителите.
Историите на марките не са романи
Особено при краткосрочни комуникационни кампании, не е нужно да разработвате сложни образи и да създавате излишно напрежение. Рекламата “Elephants” на Travelocity кратко и ясно разказва за компанията: забавна, приключенски ориентирана онлайн туристическа агенция, която остава до потребителя през цялото му преживяване.
За хората няма значение, че рекламата не разкрива кои са хората на лодката, къде са, или пък защо слоновете пресичат езерото. Гномът, характерен за Travelocity, екзотичният пейзаж и шегата, че слоновете са „местният трафик“ са достатъчни, за да бъде предадено основното послание само в рамките на 15 секунди.
Променете скоростта неколкократно
Да представите рекламата си в по-малко от 15 секунди не е единствената цел на промяната на скоростта на кадрите. Ако използвате техниката на редуване на забавяне и забързване, можете да подчертаете ключови елементи от това, което искате да разкажете и покажете на потребителите.
Забележете на кои моменти от видеото си от Speedo са решили да наблегнат.
Използвайте метафори
В някои случаи метафорите са по-ефективни за предаване на посланието. Когато веригата магазини 7-Eleven разработва телевизионен спот за Doritos, в началото използва единствено метафори за добрия вкус на снакса – огън, облизващи се устни, мек крем и други, преди появата на самия продукт.
Бъдете креативни – няколко секунди внимателно подбрани звуци, визия и текст ви трябват, за да предадете всичко, което искате, на клиентите си.
По материал на Inc.com
Редактор: Габриела Беличовска
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.