Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кой ще стане "звездата" на продажбите?
Като собственик на бизнес вероятно прекарвате много време с вашия екип по продажбите, за да сте сигурни, че разполагат с цялата информация и обучение, необходими да предлагат адекватно вашите продукти или услуги. Но кога за последен път отделихте време и енергия за обучение на останалия персонал как да продавате продуктите ви? Ако е минало известно време, вероятно сте пропуснали доста продажби. Ето как можете да помогнете на всички в екипа ви да се настроят за продажба.
Най-бързо развиващите се компании са тези, в които всеки играе активна роля в разрастването на бизнеса. От човека, който отговаря за телефонните обаждания до главния изпълнителен директор и всички между тях. Помогнете на всички да разберат, че фирмена култура на продажба е от полза за всички – тя помага за създаване на възможности, сигурност и стабилност за всички членове на екипа, независимо от длъжността им. Споделяйте истории от екипа, които продават на клиентите, и празнувайте победите в цялата компания.
Започнете с малко. Един от най-лесните начини да привлечете екипа си е чрез практиката на препоръки. При нея касиерът често споделя своите препоръки въз основа на съдържанието на вашата количка и бързо ще посочи продуктите от нея, които лично е опитал и харесал. Такова просто и естествено нещо, което служител може да направи, може да бъде много мощен инструмент за продажби, когато се използва правилно. И натискът за извършване на продажба е много нисък, така че всеки един от членовете на екипа може да възприеме тази техника с лекота.
Друг начин да увеличите продажбите си като цяло е да станете по-добри в забелязването на потенциални клиенти. Тук започвате да забелязвате сигнали, че потенциалният клиент е или готов да купи, или търси допълнителен продукт. Обучете екипа си да задава правилните въпроси в ежедневните взаимодействия и след това ги обучете да прехвърлят тези възможни клиенти на друг член на екипа, който да проследи и приключи продажбата. Това не само ще увеличи броя на потенциалните клиенти, които вашият екип по продажбите получава, но и ще даде шанс на целия ви екип да участва активно в процеса на продажби, независимо от тяхната длъжност.
С малко практика всеки може да стане търговец във вашата компания. Като се съсредоточите върху културата на продажба, може да се изненадате кой ще стане "звездата" на продажбите във вашия екип.
Източник: Дейвид Финкел, автор на "Формулата на свободата: как да успеете в бизнеса без жертване на семейството, здравето или живота", за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.