Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Топ 10 най-четени статии в рубриката "Маркетинг"
Всяка стока или услуга се нуждае от подходяща маркетинг стратегия, за да привлече и задържи вниманието на потребителите. Това е надпревара, в която влизат продукта, цената, дистрибуцията и подходящата промоция, и често от всички тях зависи и лоялността на клиентите към бранда. Може да смятате, че продажбите не вървят добре, защото не комуникирате достатъчно с аудиторията, но това може да се дължи и на самото качество на тази комуникация.
Както казва Сет Годин много фирми се опитват да се конкурират помежду си с по-добри продукти. Но е важно и доброто обслужване, което изисква просто малко енергия, внимание и правилната информация. И тъй като бизнесът е свързан с хора и взаимоотношения, ако можете да накарате хората да се чувстват желани и подкрепени, тогава вече сте ги спечелили. С други думи, осигурете на хората добро обслужване на клиентите и ще получите повече продажби.
Пандемията промени потребителските навици, а в тази висококонкурентна среда компаниите трябва да следват променящите се трендове, ако искат да се задържат на пазара.
През изминалите 12 месеца екипът на "Мениджър Нюз" се постара да ви поднася полезни и интересни маркетинг текстове, за да научавате навреме най-добрите и най-нови практики в сферата на маркетинга и рекламата. Ето кои са в Топ 10 на най-четените статии в рубриката ни за маркетинг и реклама през 2021 година.
1. 4 PR урока от интервюто на Меган и Хари
2. Въпрос на лоялност: Защо в кутиите на Apple има стикер?
3. Големият проблем на Domino’s и неговото решение
4. Фиаското на Coca-Cola с Роналдо и новите изпитания пред брандовете в ерата на социалните мрежи
5. Най-ценните качества на търговците
6. Неуспешният ребрандинг на Facebook
7. Чуйте човека, който чете мисли
8. Новото време на социалните мрежи
9. Ефективните кампании побеждават
10. Брандовете все повече разчитат на инфлуенсъри
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.