Има ли в имейлите ви тези клишета?

Има ли в имейлите ви тези клишета?

Добрите имейли, изпращани от бизнеса, говорят на индивидуални личности, не на потребителски групи.

Получателят иска, ако получава маркетингови и търговски съобщения, те да бъдат пригодени към уникалния му вкус, нуждите и проблемите му. Клишетата правят точно обратното. 

Използването на готов шаблон за имейли, или много познати фрази в имейл комуникацията, вече говори за липса на креативност и мързел. Като се проваля в това да измисли имейл, който звучи реалистично и е правилно целенасочен, компанията намалява шансовете си да създава силни връзки с хората. 

От гледна точка на получателя, клишетата са червени знаменца, че изпращачът е мързелив, липсва му дълбока мисъл, а може дори да е фалшив. И даже част от имейла да звучи доста достоверно, едно клише може да разбие привлекателността на предложението. 

Пишейки новите си имейли до потенциални потребители и клиенти, избягвайте следните 5 клишета: 

"Re: [Subject]"

Посочването на Re: в полето относно е ужасна практика, която подвежда получателя първосигнално да отваря имейлите, мислейки че му отговарят на нещо, което е изпратил по-рано. Измамата става ясна, след секунда, с прочитане на първото изречение. Вместо да окуражава получателя да продължи с четенето, изпращачът по този начин го отблъсква и кара веднага след отварянето, писмото да отиде в папката "Кошче". Този евтин трик е често използван за злоупотреби от хакери. Мейл сървърте са научили колко фалшиви може да са писмата с "RE" в "Относно" и автоматично пренасочват много от тях в папката "Спам". Вместо да се опитвате да подмамвате читателите да отварят писмото ви, помислете какво да напишете в "Относно", така че да вдъхновите истинско любопитство. 

"Надявам се, че ви намирам в добро здраве". Тази фраза, или нейните подобни, се откриват в посредствените или студени търговски имейли на английски език. Подчертава факта, че е шаблонно съобщение, изпратено от някакъв познат или непознат. 

"Не искам да ви губя времето"

Всеки, който праща маркетингови имейли, винаги е ангажиран да убеди читателите, че съобщенията му си заслужават вниманието. Използвайки тази фраза, просто си противоречите. Това е неприсъщ език, който не казва нищо за продукта ви или услугата и тяхната стойност. В общи линии, четенето е загуба на време. Вместо да цитирате намеренията си, давайте направо. 

"Are You the Decision Maker?"

"Студените" търговски имейли винаги съдържат хазартен елемент. Но фрази като тази подчертават несигурния подход, който се предприема в продажбите. 

"Може ли да ви изпратя още информация?"

Най-добрите имейли с предложения за продажби винаги завършват със силен призив за действие. Тази фраза е по-скоро като прошепната молба. Тя е плах език, който не върши нищо да мотивира читателя да скочи в покупката. Изберете призив за действие, който показва самоувереност и посочва стойност за читателя. 

Най-добрият начин да забележите клишетата в собственото си писане е като бъдете честни в края на процеса. Ако знаете, че просто сте поставили думи някъде, вместо да сте написали нещо смислено, вероятно излезли от правия път, завивайки в територията на клишетата.

Премахнете познатото и писмото ви ще има реален потенциал да изненада и развълнува! 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ