Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Клишето "Искаме добър продукт на приемлива цена"
"Искаме добър продукт на приемлива цена." Това казват хиляди потребители на пазара всеки ден. Мнозина други потребители се съгласяват с тях, когато го чуят. Но как да реагира маркетингът на този вид обявление?
Авторът на бестселъри и водещ маркетолог-лектор Сет Годин от САЩ коментира темата в блога си Seth's Blog, в традиционния си лаконичен стил. В блога той откроява актуалните явления, които определят маркетинга в момента. Ето какво пише той по темата:
...
Някои хора казват: "Маркетингът не работи върху мен!". И че всичко, което искат, е "просто добър продукт, продаван на справедлива цена" - тогава ще се притекат да го купят, твърдят.
Но всъщност и това е един вид маркетинг история. Защо ли?
Ами, кой решава какво е "добър" продукт? А кой определя както е "справедлива" цена?
Вашето предпочитание към "справедливото" все още е ваше предпочитание. Вашите очаквания за това, от което се нуждаете, са просто ваши.
Всичко това е една история.
Страхотните маркетолози не изобретяват "избилие и пълнеж", за да създават стойност. Страхотните маркетолози са се сдобили с мъдростта да знаят, че те ще бъдат съдени, както и с достатъчно практична емпатия, която да ги накара да отидат там, където се намират онези, които ще ги съдят - потребителите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.