Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Думите, които обвързват клиента
Ако знаехте една вълшебна думичка, която би подобрила продажбите ви, щяхте да я използвате, нали?
Когато видите, че клиентът ви се колебае, е желателно да поговорите за тревогите му, нали?
И след като мастилото на сделката изсъхне, трябва да направите всичко възможно, за да бъде клиентът доволен, нали така?!
Защо задаваме всички тези въпроси? Те илюстрират една проста техника – обвързването за продажби, която може да ви помогне да подобрите процесите, чрез които продавате. Като накарате клиентите си да се съгласяват с вас, ще получите по-добра възможност да постигнете съгласие, когато стане време да правите бизнес.
Думите, които обвързват клиента, са кратки въпроси, които прибавяте към изреченията по време на презентацията си, за да накарате потенциалния си клиент да започне да казва „Да“ много преди да направите финалното предложение. Трябва да ангажирате клиента си и да го накарате да свикне да казва „Да“.
Често търговците просто каканижат своите презентации и очакват да сключат сделката. Така не става. Потенциалните купувачи се разсейват, защото не ги ангажирате в процеса. Решението е да задавате прости въпроси през цялото време и да слушате отговорите.
Знаете какво имам предвид, нали? Следите ли мисълта ми? Това са въпроси от този тип. Завършвайте и изреченията с въпроси като: Не сте ли съгласни? Нали така?
Въпросите може да са много прости, като:
Нали?
Не бихте ли...?
Не е ли възможно...?
Обвързващите въпроси трябва да се превърнат в естествена част от разговорите ви, преди да започнете да ги използвате за продажби.
Продължава на страница 2.
Мислете за тона на гласа си, за да не звучите заплашително или назидателно. Упражнявайте се с приятели или със съпруга/съпругата си. Забавлявайте се, като ги включвате в ролеви упражнения с други професионалисти. Това ще ви помогне да си изработите добър ритъм, който ще включва в разговора достатъчно – но не прекалено много – обвързващи въпроси.
Тези въпроси носят и още една полза – позволяват ви да държите контрола и да потвърждавате, че клиентите ви разбират какво им говорите по време на презентацията и че са съгласни да продължите.
Не е нужно да приключвате презентацията си с нещо прекалено гръмко, както много хора вярват. Рискувате да загубите клиента, когато оставяте всичко най-хубаво за накрая. Поддържайте активното му участие през цялото време и резултатите ви ще се подобрят.
А сега нека попитаме отново – ако знаехте една думичка, която би подобрила продажбите ви, щяхте да я използвате, нали?
Вероятно вече знаете отговора.
Източник: Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
На днешната дата, 13 август. Рождениците днес
На днешната дата |Гърция обмисля допълнителен данък върху имотите, които не се ползват
България |Сталоун няма да участва в нов филм за младите години на култовия му герой Рамбо
Бизнес |Пазар на труда: Британските работодатели намаляват бонусите и наемането на персонал
Икономика |Оптимизмът сред малкия бизнес в САЩ се покачва, но несигурността помрачава перспективите
Бизнес |Китай създава чрез сливане най-голямата корабостроителна компания в света
Икономика |Изненада: Истината за КТБ
Банки | Advertorial |Последен ден за възражения на земеделци за субсидирани площи
Бизнес |Русия нарочи и почистващите препарати на западни фирми
Бизнес | Advertorial |Ако евроизборите бяха днес
България |Случаите на COVID-19 в Италия са 10 пъти повече от официалните данни
COVID-19 | Advertorial |Тръмп: Държим на прицел 52 ирански цели
Свят | Advertorial |Великата Арета Франклин гасне
Светска хроника |

Коментари
Няма въведени кометари.