Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Марката еволюира, започва да говори в снимки
Опитвам да открия дума, различна от "революция", за да опиша какво се случва с употребата на снимки онлайн в наши дни.
Може да звучи клиширано и преекспонирано, но не мога да се сетя за по-подходящ термин.
Стотици милиони снимки сe публикуват във Facebook всеки ден. В рамките на петте минути, които ми трябваха да напиша всичко дотук, милион и повече илюстрации са били поставени в най-голямата социална мрежа. Без да се включват таблиците, графиките, илюстрациите, doodle картинките и други изображения, споделяни в Pinterest, Instagram, Twitter. Фундаменталната промяна на курса в интернет към визията и визуалното беше потвърдена от още от сделката преди години, в която Facebook купи приложението Instagram.
Оттук произлезе логичният въпрос, как да се впрегне визуалното съдържание, за да заработи то в полза на компанията? Вместо да разчита на скучни снимки от каталози, умният бизнес показва поредица от изображения, които помагат на марката да еволюира и разказват визуална история, изясняваща коя е тя.
Знаем, че маркетингът е изцяло свързан с това да се комуникира някаква стойност. Впускането в зрителния контект е чудесна възможност да се създаде вид съобщение за бизнеса, което е... революционно. Ето как:
Вашият сайт или блог е отлично място да стартирате процес на споделяне на снимките, които използвате, за да измайсторите разказ. Социалните медии са някои от топ платформите, които са подходящи за споделяне на богати визуални истории. Например Pinterest, Instagram Stories и, разбира се, Facebook, а защо не и LinkedIn.
Огледайте се за снимки, които ще създадат съдържанието на историята ви. Много компании наемат фотографи, с които се свързват при поводи и в нужда. Например по време на събития, продуктови представяния и други. Можете да използвате направените досега снимки. Ключът е да се изведе това зрително съдържание и то да се показва възможно навсякъде.
Един процес с представяне на производството на предлаганите продукти на компанията може да работи винаги. Дори в полза на b2b фирми, които продават предимно нефотогенични продукти. В MarketingProfs споделяме снимки в полето си на Instagram на събития на индустрията, в които са участвали наши служители. Или даваме поглед над това как пословичният ни кулинарен сос се приготвя.
Имате огромен извор на вдъхновение за визуалната ви история точно пред вас, само ако тренирате окото си да се оглеждате наоколо. Правете активни снимки, в които показвате истински клиенти или служители, които правят напълно реални и неподправени неща. Правете го като опозиция на поставените пози на снимките и логата.
Покажете в снимки как продуктът ви живее на света. Прегърнете подхода с показването на изображенията и ще създадете едно брандирано изкуство.
По съвет на Ан Хендли в сайта на сп. Entrepreneur
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.