Marks & Spencer изтегля „порно рекламите” на храни

Marks & Spencer изтегля „порно рекламите” на храни

Британската компания Marks & Spencer (M&S) обяви, че изтегля от ефир свои телевизионни реклами, които показват храни и съдържат сексуални асоциации. Компанията мотивира решението си с желанието да концентрира вниманието на потребителите върху качеството на храните, пише „Сън”. M&S иска да покаже, че държи на морала и вярва, че той е по-важен от провокативния маркетинг, допълват от компанията

Маркетинговият директор на M&S, Стийв Шарп заяви пред британските медии, че е време за промяна. Световните специалисти в областта на рекламата одобриха хода на компанията и го определиха като „знак на времето”.

През 2005 г. Marks & Spencer пусна коментирана и масово пародирана реклама, в която 38-годишна звезда казва с разнежен глас като от порно филм, че това е „не просто храна, а храната на M&S”, напомня „Сън”.

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Мъск обяви тотална война: Тръмп е в досиетата Епстийн
Тръмп: Може би е по-добре да оставим Украйна и Русия да се борят известно време
Златен дъжд: Кои са най-печелившите акции от европейския отбранителен сектор?
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Tesla загуби $150 млрд. от оценката си заради кавгата между Тръмп и Мъск
Митове и реалност: Ще плаща ли България чужди дългове, когато влезе в еврозоната?
Дьо Гало: Франция не може да продължава да увеличава държавния си дълг