Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|MediaMixx излиза от България
Нова локация, извън пределите на България и нов екип, включващ чужди експерти ще превърнат традиционният медиен фестивал MediaMixx в международна проява, стана ясно при обявяването на старта му.
Тази година събитието ще се проведе в Солун, от 2 до 4 юни. „Новото място бележи първата стъпка от „пътуването“ на фестивала из държавите от Югоизточна Европа.”, съобщи Георги Кузмов, генерален секретар на MediaMixx 2016.
„Тази година очакваме да посрещнем над 1000 гости от всички страни от региона и сме се постарали международното да не е само в локацията и в участниците, но и в екипа, който стои зад фестивала“, допълни той.
Президент на тазгодишното издание на фестивала е французинът Стефан Делайе, председател на Френско-българска търговска и индустриална камара, директор на PRIMETIME GOLDEN UMBRELLA AWARD е сърбинът Марко Новакович, а директор на фестивала за най-креативна употреба на медии в рекламни кампании е Милтън Пападакис, един от най-големите авторитети на медийния бизнес в Гърция.
Възможността за ранна регистрация „early bird” е активна до 1 май 2016 г.
Заявяването на акредитация и регистрация за участие в конкурсната част е достъпна на сайта на фестивала.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.