Топ мениджърите на България 2021: Кристина Иванова директор на TELUS International Bulgaria и вицепрезидент операции за България и Турция

Топ мениджърите на България 2021: Кристина Иванова директор на TELUS International Bulgaria и вицепрезидент операции за България и Турция

Топ мениджърите на България 2021: Кристина Иванова директор на TELUS International Bulgaria и вицепрезидент операции за България и Турция

“Мениджър на годината” безспорно е най-авторитетното бизнес състезание в страната, в което успехите на лидерите се оценяват по специална за конкурса методология. През 2020 година конкурсът надскочи обективните препятствия и разгърна още повече потенциала си. Създадохме документален филм посветен на финалистите в конкурса.  Направихме аналогия между бизнеса и спорта и потърсихме онези качества, които правят от мениджъра и спортиста силни хора, достойни за отличие.  

През 2021 година надградихме идейно проекта и заснехме филм, който представя финалистите през призмата на творческия дух и креативността. Заедно с участниците нарисувахме портрет на изкуството в бизнеса. Телевизионната премиера на филма ще се състои на 28 ноември от 16.00 часа по bTV 

„Мениджър“ стартира поредица, в която финалистите отговарят на важни за бизнес сектора, в който оперират въпроси. В следващите дни ще ви представим разговорите, които проведохме с всеки един от тях, а на 28 ноември от 16.00 часа по bTV ще имате възможността да се потопи изкуството на успеха. На финала България ще види и кой е новият Мениджър на годината. 

Представяме ви Кристина Иванова директор на TELUS International Bulgaria и вицепрезидент операции за България и Турция. 

През последното десетилетие аутсорсингът в България е във възход 

- Коя е най-важна тенденция във вашия сектор в момента? 

- През последното десетилетие аутсорсингът в България е във възход, тъй като компании от все повече индустрии разбират предимствата му. С бързото развитие на технологиите дигитализацията в момента е най-важната тенденция на сектора. Като започнем от цифровизиране на вътрешните процеси в компаниите до услугите на нашите клиенти. Непрекъснато трансформираме и подобряваме начина си на работа, за да се адаптираме по-добре към тези промени. Умението да следваме тенденциите е от значение именно за предоставянето на първокласни и конкурентни на пазара услуги. Стремим се да оперираме с много гъвкавост и адаптивност. И преди сме демонстрирали тези качества, но сега те са подложени на тест от новото високо ниво на комплексност. 

- Кои са заплахите и предизвикателствата пред компании като вашата? От къде идват заплахите? 

- Научили сме се да виждаме потенциала в трудната ситуация. Вярвам, че във всяко предизвикателство се крие възможност. В момента най-голямото предизвикателство е да се преборим с последствията от коронакризата и организацията на начина на работа в новото нормално. 

- Каква е прогнозата ви за развитие на сектора? От какво ще зависи да се поддържа и ускори растежът? 

- Секторът ни се развива от аутсорсинг към така наречените „процеси на знанията“, автоматизацията, дигиталните канали за обслужване и въобще потребителско преживяване от следващо поколение. В България секторът ще продължи да расте и да се развива. 

- Каква инвестиционна програма има вашата компания за следващата година и какъв ефект очаквате при приключването ѝ?  

- Най-голямата инвестиция, която правим, е тази в развитието на хората. Тя е най-умната, която всеки работодател може да направи. Наред с това дигитализацията на процеси също е основен приоритет за нас. 

- Как се отрази пандемията върху бизнеса ви? Отчетохте ли спад, задържане или скок на приходите?  

- Положихме много усилия да не освободим нито един наш служител поради спад в дейността на клиенти, причинен от пандемията. Организационно трансформирахме своите операции до степен, която отговаря на всички нужди на клиентите и служителите ни в новата обстановка. Не пестихме ресурси максимално бързо да доставим необходимите нива на сигурност и комфорт. За изминалата година дори отчетохме ръст в приходите. 

- Кое беше новото умение, което развихте по време на пандемията?  

- Намирането на баланса между личните страхове и необходимостта от спокойствие в организацията. Със спокойствие и гъвкавост успяхме да се справим и не само да излезем от кризисната ситуация, но и да постигнем отлични резултати – нови клиенти, разширение на екипа и бизнеса, и най-важното – запазихме здравето и работата на служителите ни. 

- Държавата повече пречи или повече помага за развитието на вашия бизнес? 

- С подкрепа от страна на държавата България има много добър потенциал за още по-ускорено развитие на индустрията, която представляваме. Само за няколко години аутсорсинг секторът удвои хората, които са заети в него, като в момента този брой достига близо 100 хил. души. Разчитаме държавата да подкрепи работодателите в новата работна среда и да адаптира нормативните разпоредби, свързани с това. 

 ……………………………………..

Генерален спонсор на 14-то издание на конкурса "Мениджър на годината" еА1.  

Състезанието за висши мениджърски постижения се провежда и с подкрепата на:  Fibank,  Johnnie Walker , Bulgaria Insurance , British American Tobacco Bulgaria,  Volkswagen България, Метрореклама 

Медийни партньори са: bTV,  БТА, БНР, dir.bg, Дарик, 24 часа, Bloomberg TV Bulgaria, Dnes.bg, BulFoto 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ