Топ мениджърите на България 2021: Кристина Иванова директор на TELUS International Bulgaria и вицепрезидент операции за България и Турция

Топ мениджърите на България 2021: Кристина Иванова директор на TELUS International Bulgaria и вицепрезидент операции за България и Турция

“Мениджър на годината” безспорно е най-авторитетното бизнес състезание в страната, в което успехите на лидерите се оценяват по специална за конкурса методология. През 2020 година конкурсът надскочи обективните препятствия и разгърна още повече потенциала си. Създадохме документален филм посветен на финалистите в конкурса.  Направихме аналогия между бизнеса и спорта и потърсихме онези качества, които правят от мениджъра и спортиста силни хора, достойни за отличие.  

През 2021 година надградихме идейно проекта и заснехме филм, който представя финалистите през призмата на творческия дух и креативността. Заедно с участниците нарисувахме портрет на изкуството в бизнеса. Телевизионната премиера на филма ще се състои на 28 ноември от 16.00 часа по bTV 

„Мениджър“ стартира поредица, в която финалистите отговарят на важни за бизнес сектора, в който оперират въпроси. В следващите дни ще ви представим разговорите, които проведохме с всеки един от тях, а на 28 ноември от 16.00 часа по bTV ще имате възможността да се потопи изкуството на успеха. На финала България ще види и кой е новият Мениджър на годината. 

Представяме ви Кристина Иванова директор на TELUS International Bulgaria и вицепрезидент операции за България и Турция. 

През последното десетилетие аутсорсингът в България е във възход 

- Коя е най-важна тенденция във вашия сектор в момента? 

- През последното десетилетие аутсорсингът в България е във възход, тъй като компании от все повече индустрии разбират предимствата му. С бързото развитие на технологиите дигитализацията в момента е най-важната тенденция на сектора. Като започнем от цифровизиране на вътрешните процеси в компаниите до услугите на нашите клиенти. Непрекъснато трансформираме и подобряваме начина си на работа, за да се адаптираме по-добре към тези промени. Умението да следваме тенденциите е от значение именно за предоставянето на първокласни и конкурентни на пазара услуги. Стремим се да оперираме с много гъвкавост и адаптивност. И преди сме демонстрирали тези качества, но сега те са подложени на тест от новото високо ниво на комплексност. 

- Кои са заплахите и предизвикателствата пред компании като вашата? От къде идват заплахите? 

- Научили сме се да виждаме потенциала в трудната ситуация. Вярвам, че във всяко предизвикателство се крие възможност. В момента най-голямото предизвикателство е да се преборим с последствията от коронакризата и организацията на начина на работа в новото нормално. 

- Каква е прогнозата ви за развитие на сектора? От какво ще зависи да се поддържа и ускори растежът? 

- Секторът ни се развива от аутсорсинг към така наречените „процеси на знанията“, автоматизацията, дигиталните канали за обслужване и въобще потребителско преживяване от следващо поколение. В България секторът ще продължи да расте и да се развива. 

- Каква инвестиционна програма има вашата компания за следващата година и какъв ефект очаквате при приключването ѝ?  

- Най-голямата инвестиция, която правим, е тази в развитието на хората. Тя е най-умната, която всеки работодател може да направи. Наред с това дигитализацията на процеси също е основен приоритет за нас. 

- Как се отрази пандемията върху бизнеса ви? Отчетохте ли спад, задържане или скок на приходите?  

- Положихме много усилия да не освободим нито един наш служител поради спад в дейността на клиенти, причинен от пандемията. Организационно трансформирахме своите операции до степен, която отговаря на всички нужди на клиентите и служителите ни в новата обстановка. Не пестихме ресурси максимално бързо да доставим необходимите нива на сигурност и комфорт. За изминалата година дори отчетохме ръст в приходите. 

- Кое беше новото умение, което развихте по време на пандемията?  

- Намирането на баланса между личните страхове и необходимостта от спокойствие в организацията. Със спокойствие и гъвкавост успяхме да се справим и не само да излезем от кризисната ситуация, но и да постигнем отлични резултати – нови клиенти, разширение на екипа и бизнеса, и най-важното – запазихме здравето и работата на служителите ни. 

- Държавата повече пречи или повече помага за развитието на вашия бизнес? 

- С подкрепа от страна на държавата България има много добър потенциал за още по-ускорено развитие на индустрията, която представляваме. Само за няколко години аутсорсинг секторът удвои хората, които са заети в него, като в момента този брой достига близо 100 хил. души. Разчитаме държавата да подкрепи работодателите в новата работна среда и да адаптира нормативните разпоредби, свързани с това. 

 ……………………………………..

Генерален спонсор на 14-то издание на конкурса "Мениджър на годината" еА1.  

Състезанието за висши мениджърски постижения се провежда и с подкрепата на:  Fibank,  Johnnie Walker , Bulgaria Insurance , British American Tobacco Bulgaria,  Volkswagen България, Метрореклама 

Медийни партньори са: bTV,  БТА, БНР, dir.bg, Дарик, 24 часа, Bloomberg TV Bulgaria, Dnes.bg, BulFoto 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Островът Ташироджима: Царството на котките
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара