Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Vivacom прехвърля дейности на „Алкател-Лусент”

Vivacom прехвърля дейности на „Алкател-Лусент”
”Алкател-Лусент” поема част от дейността на Vivacom. Българският телеком ще прехвърли на своя нов партньор техническите дейности, свързани с развитието на мрежата. Договорът между двете компании ще бъде сключен за срок от 5 години и ще влезе в сила от 1 март 2010 г., съобщи Profit.bg .
От „Алкател” твърдят, че намалението на оперативните разходи могат да достигнат до двуцифрен процент. Специалисти казват, че проект от такъв мащаб се извършва за първи път у нас. Около 3000 работници от телекома ще бъдат прехвърлени към „Алкател-Лусент”, като ще запазят сегашните си позиции и трудови възнаграждения.
Vivacom ще продължи да развива функциите си, свързани със стратегическото планиране и развитието на мрежата и с контрола върху дейността на аутсорсинг партньора.
„Алкател” е френска корпорация, един от лидерите на световния пазар на телекомуникационно оборудване - производство на софтуер, хардуер, предоставя разнообразен услуги за телекомуникационния сектор. През 2006 г. „Алкател“ купи основния си американски конкурент от телекомуникационния сектор „Лусент Текнолоджис” и се преименува на „Алкател-Лусент“.
Подписването на споразумението за аутсорсинг е последната фаза от стратегическата трансформация на Vivacom, която започна в началото на миналата година със сливането на мобилния и фиксирания бизнес на телекома и продължи с неговото ребрандиране през септември 2009 г.
С това компанията цели да се преструктурира от техническа към клиентска. „Изборът на „Алкател-Лусент” ще позволи на Vivacom да намали оперативните си разходи и да гарантира, че клиентите на телекома ще получават услуги с най-високо качество,“ казва Анди Уилямс, президент по услугите на „Алкател-Лусент”. „Това е най-важния договор за доставка на такъв тип услуги, който сме подписвали в Източна Европа“, добави той.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.