Десислава Михайлова
Госпожо Михайлова, кой е световният лидер, в чийто екип бихте искали да работите?
- Бих посочила екипа на американския вицепрезидент Джо Байдън заради инициативата на неговата фондация да развива и имплементира решения, които осигуряват нуждата от съгласуван и всеобхватен подход към профилактика, диагностициране и лечение на онкоболни пациенти.
- За или против квотите жени-мъже в бизнеса сте?
- Не съм голям привърженик на квотите. Мисля, че длъжностите в една компания трябва да се основават на заслуги и умения, a не на квоти. Ще дам пример с Норвегия - първата страна в света, въвела квота, според която поне 40% от представителите на корпоративните бордове да се заемат от жени. Десет години по-късно резултатите са почти минимални. За да се създаде истински напредък в балансиране на равновесието в една компания, са необходими повече социални кампании, както и промяна и на възгледите на самите лидери в нея. Ясното отчитане на напредък би започнало тогава, когато обществото спре да забелязва разнообразието на половете в една компания или това, че мъжете и жените са равнопоставени в позициите, които заемат, а че те просто управляват промяната.
[[{"fid":"332804","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":102,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
ИРАВАН ХИРА
- Опишете най-голямото си разочарование - какви уроци научихте от него и как те допринесоха за успеха ви днес?
- Най-голямото ми разочарование е, че се доверих на полаганите здравни грижи за онкопациентите. Но това промени моята мисия в живота и тази на компанията, която управлявам. Днес Sqilline e сред водещите компании в Централна и Източна Европа, предлагащи технологични решения за анализ и оценка на ефективността на здравните грижи и лекарствените терапии на база данни от реалната практика.
- Кои са трите събития, които са повлияли най-силно на живота ви?
- Това, че станах родител. Загубата на майка ми. Трансформирането на бизнеса, който управлявам, в сферата на здравеопазването.
- Какво ви вдъхновява да станете сутрин рано или ви държи свежа късно вечер?
- Вдъхновяват ме усмивките на децата ми. Държи ме свежа създаването на продукт, който помага за преминаването към по-ефективен модел в здравеопазването - модел, който позволява преход от разход към стойност за пациента и системата в Европа.
- Какво правите, за да не отлагате - действия, решения?
- Винаги оставам фокусирана върху крайния резултат и самото изпълнение на задачите. Това ми помага да не отлагам решения и действия за утрешния ден.
- Какъв съвет бихте дали на младите дами, които искат да успеят в бизнеса или на работното си място?
- Да сложат мисията на бизнеса си на преден план. Продаването на продукт или услуга трябва да е само превозното средство, което прави постигането на мисията възможно.
Виждам, че жените действат, съмнявайки се в способностите си, така че най-силното ми послание е: Вярвайте си!
Дейността на Sqilline е насочена към разработване на технологични решения в сферата на услугите, здравеопазването и фармацията. Екипът на компанията е създател на една от водещите аналитични платформи, базирани на реални данни от онкололигията и кардиологията - Danny Platform. С вградени алгоритми за машинно самообучение платформата осигурява усъвършенствани инструменти за цялостни търсения и анализи на разнородни данни, включително терапии и конкретни клинични показатели с цел подобряване грижата за пациентите.
През 2012 г. Sqilline става първият канален партньор на SAP за Централна и Източна Европа, оторизиран да продава и разработва мобилни приложения. Днес компанията работи с клиенти от Канада, Германия и страните от Централна и Източна Европа. От 2018 г. компанията оперира и в САЩ, създавайки Sqilline Health с офис в Бостън, чиято цел е да развие екип от учени, който да работи с алгоритми в областта на онкологията. Ръстът на приходите на компанията за периода 2012-2017 г. се повишава с над 100%.
[[{"fid":"332805","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":841,"width":2537,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.