Иванка Кючукова
Госпожо Кючукова, трябва ли да делим мениджърите на жени и мъже? Има ли мъжки и женски стил на управление и кой е по-ефективен?
- Мъжко и женско са два неделими компонента на едно цяло, които функционират най-добре, когато се допълват. Цял живот съм се ръководила от тази философия, такова е възпитанието ми, така се изградих като личност. Стиловете на управление са също толкова индивидуални, колкото и личностите, които ги прилагат. Познавам жени, които управляват по-твърдо от много мъже, а и мъже, които са много по-емоционални в професионалното си поведение от колежките си. Управленският стил би трябвало да е в унисон с характера на човека, за да бъде правилно разбран и приет от екипа му.
ПЕТЪР АНДРОНОВ
- Зад всеки успял мъж стои една силна жена. А зад всяка успяла жена?
- Зад всеки успял човек стоят волята му да даде най-доброто от себе си, упоритостта и постоянството му. Това е еднакво валидно и за мъжете, и за жените. Често зад успелите жени стои по една вселена от силни хора - партньор, родители, роднини, приятели, деца. И ако има подкрепата на близките си, една жена, независимо от това какво професионално поприще си е избрала, би могла наистина да разгърне пълния си потенциал. Успехите идват с хармонията и с взаимното насърчаване. Затова и партньорството е нещо много важно - ако имаш партньор до себе си, който ти помага да израстваш във всяко едно отношение, ще постигнеш много.
ЗАХАРИ КАРАБАШЛИЕВ
- В какво вярвате?
- Вярвам в семейството и приятелството, в откритите отношения и честността. Вярвам, че с труд и постоянство всичко е възможно. Вярвам, че днес трябва да се стремиш да бъдеш по-добър от вчера. Вярвам, че всеки ден научаваме по нещо ново, и това ме зарежда с енергия и мотивация.
- Какво четете в момента?
- Винаги чета по няколко книги едновременно и не се ограничавам само с професионална литература. В момента чета "Стопанката на Господ" от Розмари де Мео. На преносимото си устройство и най-вече в движение чета Wink Murder на Али Найт. На бюрото ми в офиса се опитвам да оползотворя всяка свободна минута с The Content Trap на Барат Ананд.
ТОМИСЛАВ ДОНЧЕВ
- Кое е клишето, с което трябва да се борите най-много?
- Клишетата са удобното бягство за хора, които не са достатъчно широко скроени да приемат света в неговото многообразие. Желателно е да се стремим да сме информирани и редовно да обновяваме нагласите си за някои от тях като професия, спорт, образование, социално и обществено поведение. Иначе в ежедневието се старая да се шегувам с клишетата, особено с онова за шофирането и паркирането, а и за кулинарните умения.
- Слагате ли стафиди в сармите?
- Стафидите в сaрмите са клише. Много добре ми се получават лозовите с кедрови ядки и сушени домати или зелевите с орехи и сушени сливи. Понякога използвам месото за обвивка, а не като пълнеж и това много се харесва на близките ми. Възприемам приготвянето на храна за хората, които обичам, като още един от начините да им покажа грижа, любов и уважение и смело вярвам, че и много мъже го възприемат по същия начин.
"Хавас Груп България" е част от Havas Group - водеща интегрирана агенция за маркетингови комуникации, собственост на Vivendi (Euronext Paris: VIV). За 2017 г. групата постигна приходи, възлизащи на 2,3 млрд. евро. В мрежата на Havas Group работят над 20 000 квалифицирани комуникационни специалисти от 102 държави. Българското дружество работи за клиенти като Сосиете Женерал Експресбанк, "Виваком", "Якобс Дау Егбертс", "Мишлен", "Актавис", "Монтюпе", "Баумит", "Санофи" и през последните три години отчита двуцифрен ръст на приходи и печалба. Очаква се тази тенденция да се запази и през 2019 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.