Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Да сменим клишетата с реалност!
„Автентичност“ - - това е новата ключова дума в маркетинга.
Добрата реклама в бъдеще ще е тази, която не изглежда фалшиво на хората; която успява да се докосне до тях с реални образи и истински истории, чрез реалистични гласове. По своята автентичност, тя ще се отличава от клишираната реклама - онлайн, телевизионна или друга, изпълнена с банални образи като щастливата вечеря на идеалното семейство, стереотипни роли на мъжа, жената, децата. Всичко реално изглеждащо и творческо ще бъде конкурентно в морето от екрани и съобщения.
Това са част от изводите от организирано днес от екипа на списание "Мениджър" в ресторант "Космос" в София събитие за маркетинг под наслов "Brand New Marketing. Новите потребители. Новото съдържание. Новите мрежи".
Продължаваме да споделяме в рубриката за маркетинг на сайта ни интересните коментари на участниците с презентации на форума. Ето какво още разказа Петко Спасов, кинорежисьор в Push Pull Production.
...................
Имам две тези, които бих искал да изложа пред вас. Те са на локално ниво - отнасят се за тук, в България.
Потребителите се промениха. Те станаха много по-чувствителни и е много по-трудно някой да ги "излъже" чрез реклама. Или казано по друг начин, прекалено много са "залъгалките" в момента, които се предлагат от всякъде. И ако нашият продукт не е хубав, той е изпробван, изплют и смачкан. Това е в световен план. От тук - да се върнем към нас отново - трябва да бъдем малко по-убедителни. Трябва да сме малко по-искрени в това, което показваме в рекламата.
Без да искам да обидя никого, медийното пространство е изпълнено с неистински рекламни образи - по телевизията, в онлайн кампании или друго. Например клиширания образ на щастливото семейство, седнало за вечеря. Да показваме това не е ОK и хората го усещат. В реклама, създадена от Push Pull, успешно използвах хора, които показаха това, което са. Нямаше нито един, който да играе роля - те са си реални личности от българския живот. Заснехме ги.
Молбата ми е: Нека всички заедно да спрем да правим клишето "Семейство"! Разбира се, то ще фигурира винаги в рекламите - всички имаме семейства, деца. Майки и бащи. Но нека спрем да правим това. И нека колкото се може да правим забавно-интелигентни реклами - те пак може да показват семейство. Или пък, ако наемаме известни лица, които ни рекламират, като певци, актьори, нека думите им изглеждат искрено изречени. (примерът на Петко Спасов как дори и клишираните образи могат да бъдат интерпретирани свежо, вижте във видеото по-долу)
А ето и другата ми теза, накратно. В бъдеще скоростта ще се промени, по Едгар Алън По. Скоростта днес е нещо, което е тотално различно. Не знам как се случва, но след създаването на един проект и публикуването му, той става незабавно известен, на секундата някой го харесва или не сякаш само това е чакал от часове! Преди години създавах реклама и получавах обратната връзка след седмици. Сега веднага всеки узнава какво си сътворил. Това ни учи на първата теза - да бъдем по-искрени в рекламата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.