Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Изданието на "Билд" за iPad вече е платено
Германското издателство "Аксел Шпрингер" пусна днес в iPad платена електронна версия на ежедневника "Билд". По този начин издателството опитва да накара читателите си да се абонират за онлайн достъпа до най-четения германски вестник и да се възползват от предлаганото от тях приложение за таблета на Apple.
"Аксел Шпрингер" е първото германско издателство, което блокира безплатния достъп до сайт на свой вестник за клиентите на iPad, за да стимулира платената услуга.
18-те регионални издания на "Билд", печатан в три милиона екземпляра и с 12 милиона читатели, ще се продават в iPad за 79 цента на брой, което е минималната изисквана цена от Apple. Тя е по-висока от цената на хартиеното издание, която е средно 70 цента.
Издателството е ревностен привърженик на платения достъп до медиите му. Издателската група продължава да отказва да се впусне в битката на безплатните ежедневници.
Повече от 2 милиона германци са си купили iPad от пускането му в продажба през пролетта, съобщи говорителка на "Аксел Шпрингер".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.