Нова интернет мания измества "Ледената кофа"
Нов флашмоб набира скорост в интернет. Кампанията, в която се включиха много знаменитости, е под егидата на УНИЦЕФ за събиране на средства за бедстващите деца в Сирия.
Инициативата насърчава хората да качат в мрежата свои селфита или видеоклипове в миговете на своето събуждане. Кампанията е под мотото WakeUpCall и се предполага, че ще стане също толкова популярна, колкото и ледената кофа, която събираше средства за популяризиране на болестта амиотрофична латерална склероза (АЛС).
Правилата WakeUpCall са подобни на тези на ледената кофа. Участникът предизвиква други трима да си направят снимка след събуждане и ако желаят да дарят минимално 25 паунда на www.wakeupcall.org.uk. Парите от даренията по време на кампанията ще отидат във фонда за извънредни ситуации на УНИЦЕФ за Сирия.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.