Нова интернет мания измества "Ледената кофа"

Нова интернет мания измества Ледената кофа

Нов флашмоб набира скорост в интернет. Кампанията, в която се включиха много знаменитости, е под егидата на УНИЦЕФ за събиране на средства за бедстващите деца в Сирия.

Инициативата насърчава хората да качат в мрежата свои селфита или видеоклипове в миговете на своето събуждане. Кампанията е под мотото WakeUpCall и се предполага, че ще стане също толкова популярна, колкото и ледената кофа, която събираше средства за популяризиране на болестта амиотрофична латерална склероза (АЛС).

Правилата WakeUpCall са подобни на тези на ледената кофа. Участникът предизвиква други трима да си направят снимка след събуждане и ако желаят да дарят минимално 25 паунда на www.wakeupcall.org.uk. Парите от даренията по време на кампанията ще отидат във фонда за извънредни ситуации на УНИЦЕФ за Сирия.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Astronomer подаде оставка, след като бе забелязан да прегръща и целува негова служителка на концерт на Coldplay
Поредица от мощни трусове с магнитуд над 6,0 бяха регистрирани в руския регион Камчатка
Росен Желязков: Начело с ГЕРБ не може да има друг модел на коалиционно управление и политики
Причините, поради която повечето служители напускат
Износът на редкоземни магнити от Китай за САЩ се увеличава значително през юни
Иран твърди, че е подменил въздушната си отбрана, повредена по време на конфликта с Израел през юни
Цената на царевицата се повишава на световните борси през седмицата
Спират движението на метрото между станциите "Сливница" и "Обеля" от днес