Нова интернет мания измества "Ледената кофа"

Нова интернет мания измества Ледената кофа

Нов флашмоб набира скорост в интернет. Кампанията, в която се включиха много знаменитости, е под егидата на УНИЦЕФ за събиране на средства за бедстващите деца в Сирия.

Инициативата насърчава хората да качат в мрежата свои селфита или видеоклипове в миговете на своето събуждане. Кампанията е под мотото WakeUpCall и се предполага, че ще стане също толкова популярна, колкото и ледената кофа, която събираше средства за популяризиране на болестта амиотрофична латерална склероза (АЛС).

Правилата WakeUpCall са подобни на тези на ледената кофа. Участникът предизвиква други трима да си направят снимка след събуждане и ако желаят да дарят минимално 25 паунда на www.wakeupcall.org.uk. Парите от даренията по време на кампанията ще отидат във фонда за извънредни ситуации на УНИЦЕФ за Сирия.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Разузнаването на Южна Корея успя да измери пулса на лидера на Севера Ким Чен Ун
Гърция се опитва да изкара празните жилища на имотния пазар
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Новата икономика: Могат ли европейските фермери да спасят водния цикъл?
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари