Нова интернет мания измества "Ледената кофа"

Нова интернет мания измества Ледената кофа

Нов флашмоб набира скорост в интернет. Кампанията, в която се включиха много знаменитости, е под егидата на УНИЦЕФ за събиране на средства за бедстващите деца в Сирия.

Инициативата насърчава хората да качат в мрежата свои селфита или видеоклипове в миговете на своето събуждане. Кампанията е под мотото WakeUpCall и се предполага, че ще стане също толкова популярна, колкото и ледената кофа, която събираше средства за популяризиране на болестта амиотрофична латерална склероза (АЛС).

Правилата WakeUpCall са подобни на тези на ледената кофа. Участникът предизвиква други трима да си направят снимка след събуждане и ако желаят да дарят минимално 25 паунда на www.wakeupcall.org.uk. Парите от даренията по време на кампанията ще отидат във фонда за извънредни ситуации на УНИЦЕФ за Сирия.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
Путин : Всички западни войски в Украйна ще бъдат легитимни цели за Москва
Защо всяка работна среща трябва да започва точно навреме