Най-големият търговец на диамантени бижута поглежда към по-младите и обновява марката
Kay Jewellers, най-големият търговец на дребно на диамантени бижута в света, собственост на Signet Jewellers, обновява марката си, за да ангажира по-младото поколение купувачи, пише Marketing Dive.
Модернизирани магазини, свежи рекламни реклами и нова линия ежедневни бижута имат за цел да привлекат потребители от поколението Z и милениалите.
Основната промяна включва нова рекламна кампания и редизайн на магазина, който използва технология за по-персонализирано изживяване. На 28 октомври компанията ще пусне и нова колекция Studio By Kay, фокусирана върху по-ежедневни бижута. Тя обхваща над 30 стила, сред които обеци и пръстени, които могат да се подреждат един върху друг, като цените варират от $199,99 до $2199,99.
Обновяването на Kay идва, когато Signet увеличава усилията за персонализиране, включително чрез използване на изкуствен интелект, и се опитва да увеличи продажбите в електронната търговия.
Над 100-годишната марка Kay оперира във вертикална търговия на дребно, която е виждала новопоявили се конкуренти, включително Mejuri и Catbird, да спечелят по-младите потребители чрез модни ежедневни бижута и сътрудничество със знаменитости. Компанията майка на Kay - Signet, която притежава също Zales и Diamonds Direct, изгражда своите възможности за електронна търговия, за да се възползва от променящите се навици за пазаруване.
За да популяризира освежения си подход, Kay пусна нова кампания по-рано този месец, която изобразява любовта така, както хората я изпитват в ежедневието (класическият лозунг „Всяка целувка започва с Kay“ остава). Рекламите показват разнообразен набор от двойки, докато се сгодяват и обвързват. Рекламното послание ще се показва в телевизия, онлайн видео, социални мрежи и дисплейна реклама. Маркетологът също така използва спортни партньорства, включително съществуващата си работа с NFL, за усилията, които се разпространяват в ефира преди сезона на празничното пазаруване.
В търговията на дребно, Kay ще развие своя отпечатък от над 200 магазина през 2024 г. и през 2025 г., като интегрира повече технологии и добави зони за персонализиране и сътрудничество, които обслужват сватбени тържества, приятелски групи и други видове събирания.
Signet наскоро въведе подобно обновяване на марката за Zales, която работи повече от 100 години. Гигантът за бижута е в спад, като продажбите са спаднали със 7,6% на годишна база до 1,5 милиарда долара през второто тримесечие на фискалната година. Продажбите в същия магазин, важен показател за здравето на търговците на дребно, са намалели с 3,4% за периода.
Източник: Питър Адамс за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.